<p>Hallo, </p><p>Ik heb een kleintje van twee weken oud. Helaas heeft zij de eerste week in het ziekenhuis gelegen omdat ze heel misselijk was door het innemen van vuil vruchtwater. </p><p>Vanaf dat we thuis zijn, is het er niet makkelijker op geworden. De kleine heeft last van een verborgen reflux. Hierdoor slaapt ze heel slecht en huilt ze ontzettend veel. Ze heeft veel pijn en de artsen nemen ons tot nu toe niet serieus.</p><p>Mijn man wordt helemaal gek als de kleine huilt en wordt dan boos op haar, mij en de rest van de wereld. Ik probeer dan alles uit handen te nemen en zelf voor haar te zorgen. Ook met slapen ga ik dan wel beneden zitten met haar zodat hij wat kan slapen. Zonder slaap, wordt zijn humeur namelijk nog veel erger. </p><p>Er komt nauwelijks iets uit zijn handen. Op een goede dag helpt hij wat met het huishouden en verschoont hij een aantal luiers. Maar de rest ligt bij mij. Je zou bijna denken dat hij de kraamvrouw is. Ik heb geen steun van hem en ook niet de optie om bij te komen van een zware bevalling. </p><p>Ik heb hem al aangesproken op zijn gedrag en gezegd dat als hij het echt niet trekt, hij met iemand moet gaan praten of even wat voor zichzelf moet gaan doen. Dit doe hij dan heel even, maar bij het eerste huiltje valt hij terug in zijn gedrag. </p><p>Ik ben er helemaal klaar mee. Wat moet ik hier nu mee? </p>