A
Anoniem
Guest
Nu ik zo weer achter de pc zit lopen de tranen weer over mijn wangen.
Gister kreeg mijn man te horen dat hij niet goed functioneerde op het werk. Ze wilde zijn contract maar met 3 maanden verlengen.
Hij werkt 7 dagen in de week en is 24 uur per dag bereikbaar.
Ze vonden dat zijn werk niet op nummer 1 stond maar zijn gezin
Dat heb je met een amerikaans bedrijf die hebben het volgens mij niet zo op gezinnen.
Nu is hij dus naar het werk om zijn spullen in te leveren.
Vannacht hebben we amper geslapen
En maar lopen piekeren hoe we het op moeten lossen
Ik bedoel we hebben natuurlijk al een pracht zoontje en nu met de 2de baby op komst zitten we toch met het financiele plaatje
Aangezien ik nu half ik de ziektewet zit ivm met mijn zwangerschap kan ik ook niet extra werken.
Gelukkig kon hij evt weer bij zijn oude baas terug en daar heeft hij gelukkig donderdag een gesprek mee.
Maar echt wat een stelletje hufters daar
Ze vonden dat hij veranderd was sinds hij vader is geworden
Hij was minder betrokken bij de zaak
Gek he!!!
DAt hun nu allemaal vrouwen thuis hebben zitten die niet werken en dus lekker fulltime voor de kinderen kunnen zorgen zodat de mannen er niet naar om hoeven te kijken
Man wat ben ik pissig
Mijn man heeft sinds de kerst alleen maar gewerkt
Geen enkel weekend is hij vrij geweest
Wat kun je je toch vergissen in mensen
En weet je nog wat het ergste is.... ze waren er een soort van op tegen dat er een 2de onderweg was!!!!!
Nou echt geloof me het lijkt me echt verstandig dat ik voorlopig even niemand van zijn werk tegen kom of spreek want dat gooi ik mijn hormonen in de strijd
Jemig wat moet ik nu??
Ik weet het gewoon niet meer
HELP!!!!
Gister kreeg mijn man te horen dat hij niet goed functioneerde op het werk. Ze wilde zijn contract maar met 3 maanden verlengen.
Hij werkt 7 dagen in de week en is 24 uur per dag bereikbaar.
Ze vonden dat zijn werk niet op nummer 1 stond maar zijn gezin
Dat heb je met een amerikaans bedrijf die hebben het volgens mij niet zo op gezinnen.
Nu is hij dus naar het werk om zijn spullen in te leveren.
Vannacht hebben we amper geslapen
En maar lopen piekeren hoe we het op moeten lossen
Ik bedoel we hebben natuurlijk al een pracht zoontje en nu met de 2de baby op komst zitten we toch met het financiele plaatje
Aangezien ik nu half ik de ziektewet zit ivm met mijn zwangerschap kan ik ook niet extra werken.
Gelukkig kon hij evt weer bij zijn oude baas terug en daar heeft hij gelukkig donderdag een gesprek mee.
Maar echt wat een stelletje hufters daar
Ze vonden dat hij veranderd was sinds hij vader is geworden
Hij was minder betrokken bij de zaak
Gek he!!!
DAt hun nu allemaal vrouwen thuis hebben zitten die niet werken en dus lekker fulltime voor de kinderen kunnen zorgen zodat de mannen er niet naar om hoeven te kijken
Man wat ben ik pissig
Mijn man heeft sinds de kerst alleen maar gewerkt
Geen enkel weekend is hij vrij geweest
Wat kun je je toch vergissen in mensen
En weet je nog wat het ergste is.... ze waren er een soort van op tegen dat er een 2de onderweg was!!!!!
Nou echt geloof me het lijkt me echt verstandig dat ik voorlopig even niemand van zijn werk tegen kom of spreek want dat gooi ik mijn hormonen in de strijd
Jemig wat moet ik nu??
Ik weet het gewoon niet meer
HELP!!!!