Man is zijn baan kwijt

A

Anoniem

Guest
Nu ik zo weer achter de pc zit lopen de tranen weer over mijn wangen.
Gister kreeg mijn man te horen dat hij niet goed functioneerde op het werk. Ze wilde zijn contract maar met 3 maanden verlengen.
Hij werkt 7 dagen in de week en is 24 uur per dag bereikbaar.
Ze vonden dat zijn werk niet op nummer 1 stond maar zijn gezin
Dat heb je met een amerikaans bedrijf die hebben het volgens mij niet zo op gezinnen.
Nu is hij dus naar het werk om zijn spullen in te leveren.
Vannacht hebben we amper geslapen
En maar lopen piekeren hoe we het op moeten lossen
Ik bedoel we hebben natuurlijk al een pracht zoontje en nu met de 2de baby op komst zitten we toch met het financiele plaatje
Aangezien ik nu half ik de ziektewet zit ivm met mijn zwangerschap kan ik ook niet extra werken.
Gelukkig kon hij evt weer bij zijn oude baas terug en daar heeft hij gelukkig donderdag een gesprek mee.
Maar echt wat een stelletje hufters daar
Ze vonden dat hij veranderd was sinds hij vader is geworden
Hij was minder betrokken bij de zaak
Gek he!!!
DAt hun nu allemaal vrouwen thuis hebben zitten die niet werken en dus lekker fulltime voor de kinderen kunnen zorgen zodat de mannen er niet naar om hoeven te kijken
Man wat ben ik pissig
Mijn man heeft sinds de kerst alleen maar gewerkt
Geen enkel weekend is hij vrij geweest
Wat kun je je toch vergissen in mensen
En weet je nog wat het ergste is.... ze waren er een soort van op tegen dat er een 2de onderweg was!!!!!
Nou echt geloof me het lijkt me echt verstandig dat ik voorlopig even niemand van zijn werk tegen kom of spreek want dat gooi ik mijn hormonen in de strijd

Jemig wat moet ik nu??
Ik weet het gewoon niet meer
HELP!!!!

Hoi Jolanda,

Jeetje wat K*T zeg! En waar halen ze het lef vandaan, zeker als hij zoveel heeft gewerkt...
Heeft je man wel een baan waarvan op dit moment genoeg vacatures open staan?

liefs Maris

ps Ik hoop dat hij bij zijn oude baan terecht kan!

Ik weet het niet Maris,

ik ben nu gewoon zo kwaad
Omdat mijn man voor zijn gezin kiest raakt hij zijn baan kwijt
Ik bedoel kom op zeg
ZOdra hij tijd had dan bracht hij die met ons door ipv van "extra" te werken.
Ik bedoel zo denkt toch iedere kersverse of oudere vader
Je hebt kinderen niet voor niet s toch?!
Ik bedoel zo raar is het toch niet dat je voor je gezin kiest zodra je wat vrije tijd hebt

Echt ik snap het gewoon niet
denken wij nou verkeerd ofzo

Hoi Jolanda

Ik begrijp goed dat je er even doorheen zit en je erge zorgen maakt, onzekerheid over iets waar je geen grip over hebt is echt verschrikkelijk, en helemaaal als je last hebt van je hormonen! Zo had ik toen ik zwanger was (vriend in Afghn) het gezeur dat de hypotheek voor ons nieuwe huis misschien niet doorging en ik had het app. al verkocht, nou ik zat overspannen thuis, maar dat terzijde alles is uiteindelijk op zijn pootjes terrcht gekomen. Ik verwacht dat dat bij jullie ook goed komt!

Wees blij dat je man niet meer voor dat bedrijf werkt, wat een ouderwets geneuzel Ik werk bij de werving van de landmacht en wat er in deze tijd enorm speelt is MAATWERK! en daarbij zijn er veel vacatures en moeten bedrijven vechten voor personeel. Juist opties bieden met het oog op gezin en thuisomstandigheden.

Als ik jou was zou ik me niet druk maken over dat je man lang werkloos thuis zit, als ik je verhaal lees, ik het juist iemand die hart heeft voor zijn werk en daarbij ook voor zijn gezin! nou daar kunnen er veel een puntje aan zuigen hoor!

Met een beetje geluk vind hij een nu zelf een betere baan.. al is natuurlijk die onzekerheid erg vervelend.

Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk zeker in jou zwangere positie

Een dikke knuffel en veel succes!!!

Groetjes Evelien

Hoi Jolanda,

heel mijn berichtje getypt, verdwijnt tie weer ....

Logisch hoor dat je kwaad bent. Echt een kut baas, sorry voor de woorden, maar het is gewoon heel gemeen!

Het pleit alleen maar voor je man dat hij elk vrij moment met jullie doorbrengt!
En je man vindt vast snel wat anders. Probeer je je niet te druk te maken! Schrijf het hier van je af, dat helpt wel.
En zeg maar tegen je man dat het een lieverd is dat hij er zo veel mogelijk voor jullie wil zijn!

Er zijn trouwens werkgevers die wel begrip voor je hebben, mijn man en ik hebben er allebei 1!
Ik hoop dat je man terug kan bij zijn oude baas of een nieuwe baas vind die wel begrijpen wat een gezin betekent!

liefs Maris

Hoi jolanda,

wat vervelend zeg. Het is toch logisch dat je man lekker bij zijn vrouw en kind wil zijn. hij is toch geen machine? Ik hoop voor jullie dat hij vlug wat anders vind waar hij wel als mens gezien wordt. Wat doet hij eigenlijk voor werk???

Groetjes van Marloes

Hoi Jolanda,

Wat ontzettend k u t. Ik weet helaas een beetje wat het is. Mijn man heeft ook voor een amerikaans bedrijf gewerkt en daar werd vanuit amerika besloten dat iedereen van zijn afdeling er uit moest. Hij kon gelukkig weer bij zijn oude baas beginnen en daar werkt hij nu al weer een paar jaar met heel veel plezier.

Ik hoop voor jullie dat het allemaal goed gaat komen en gelukkig kun je hier op dit forum altijd even klagen en goed van je afschelden.

Heel veel sterkte.
Inge

Hoi Jolanda,

wat een naaistreek van die baas zeg!!
Teveel tijd voor zn gezin, pff... waar slaat dat nou op?!?!
Je hebt nooit tijd genoeg voor je gezin vind ik zelf.
Ik wist niet dat Amerikaanse bedrijven zo moeilijk waren hoor.
Ik hoop dat je vriend gauw bij zn vorige baas kan beginnen, dan hoeven jullie jezelf niet zo druk te maken...
En met een kleintje in je buik is dat makkelijker gezegd dan gedaan, dat weet ik ook wel.
Maar ik weet zeker dat alles weer goed komt meid!!
Positief proberen te blijven.

Een knuf voor jou

Terug
Bovenaan