Man is zijn baan kwijt

Wat erg voor jullie! Nou, als ik het zo hoor staat z'n oude baas wel open om hem weer een baan aan te bieden. Daar hebben jullie dan wel geluk mee. Maar wat een stelletje debielen!

Sterkte, Marisa

Amerikaanse bedrijven zijn inderdaad heel anders dan Nederlandse. Daar gaan ze vanuit dat je werk voor alles gaat.
Belachelijk! Gelukkig is dit wel een tijdstip met veel vacatures dus ik hoop dat je man snel ergens terecht kan waar hij meer tijd voor jullie krijgt!!

Ben maar blij dat ie daar weg moet dan!!! Want daar kun je dus helemaal niks mee h'e met zulke bedrijven..
Ik snap dat je even zit van hoe moet het dan nu allemaal, maar hoop erop dat hij dan op zijn oude werk weer terug kan komen.. Kan ie gewoon normaal werken en toch van zijn gezinnetje genieten, want dat moet altijd op de eerste plaats blijven!!
Sterkte voor jullie allebei!!
Gr. Anne-Marie

He meid

Wat ongelofelijk vervelend voor jullie zeg!!!!
Tegenwoordig ben je een nummer en geen mens meer.
Die baas is het helemaal niet waard om jouw man als werknemer te hebben, ik hoop voor jullie dat het allemaal weer goed op zijn pootjes terecht komt.
En erg logisch dat je zo kwaad bent en dan doen je hormonen er nog een schepje bovenop!!!!!!
Ik ga voor jullie duimen, en als je je ei kwijt wilt kan je altijd bij je forum-vriendinnetjes terecht.

Liefs Naomi

Ik voel me nu weer 10 kilo lichter ( alleen geeft de weegschaal het niet aan)!
Mijn man kan per 15 feb bij zijn nieuwe baan beginnen
En hij is er ook nog eens op vooruit gegaan.
32 uur per week werken en 150 euro meer per maand.
Terwijl hij bij zijn oude baas 24/7 werkte!!!
Echt ik ben echt zo blij voor hem
En hij ziet het ook echt helemaal zitten
En een geluk bij een ongeluk is hij nu thuis want het kinderdagverblijf belde dat Kyano echt onwijs ziek is
Dus mijn man kon hem gelukkig ophalen en hem vertroetelen

Onwijs bedankt voor jullie steun
Hihi als jullie er niet waren geweest had ik er een beetje alleen voor gestaan
Thanks Ladies

Yes. Wat goed zeg!!!! Gelukkig maar dat het goed gekomen is. En nog meer verdienen ook. Helemaal fijn!!!

Hoi Jolanda,

Van harte gefeliciteerd en ik ben erg blij voor jullie dat het zo snel en zo ontzettend goed is opgelost. Fijn dat hij er ook nog eens op vooruit is gegaan.

En voor de steun daar is dit forum toch mede voor bedoeld. Ik haal ook heel vaak zaken uit de onderlinge berichten waarvan ik dan denk gelukkig ben ik niet de enige.

Groetjes en geniet er maar van
Inge

Hoi Jolanda,

gefeliciteerd meid!!
Ben harstikke blij voor jullie!!
En dan nog meer geld verdienen ook!! Das helemaal beter!!
Het is jullie gegund hoor!!

Gelukkig is alles op zn pootjes terecht gekomen.

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan