man minder zin in sex?!?!

Hoi,

Leuk onderwerp! Hier hoor je niet vaak iets over.
Ik denk dat het bij ons weer net zo gaat als tijdens de zwangerschap van onze zoon. Geen sex dus. Nou heeft mijn man er (vind hij) een goede reden voor. Onze eerste zwangerschap eindigde in een mk. Bleek kort na een vrijpartij. Had daar helemaal niks mee te maken, want het bleek een leeg ei te zijn. Toen ik van zoonlief zwanger was wilde hij absoluut gee sex. Veel te bang dat het weer mis zou gaan. Zelfs nadat de vk had gezegt dat het geen bezwaar was. Afgelopen maart was ik weer zwanger. Zowaar durfde meneer sex te hebben. Joepie! Ik was veel gevoeliger dan normaal, dus ik vond het prima! Maar helaas weer een mk. Ontdekt kort na de vrijpartij. Weer heeft het niks te maken gehad met sex, awnt het vruchtje was gewoon niet goed. Nu ben ik ruim 5 weken zwanger. De test was nog niet droog of het was: Zo, het is gelukt. Maar verwacht voorlopig niks meer. Eerst zien of het allemaal goed gaat.
Ik vind het jammer, maar begrijp ook zijn angst wel. Ik hoop dat hij zich er een beetje overheen kan zetten als we over 3 weken gezien hebben dat alles goed is met de kleine.

Groetjes, Kat
 
Hallo dames,

Leuk dat er zoveel dames durven te reageren! Zoals ik al eerder zei, dit is nou niet echt iets wat je gemakkelijk bespreekt. Ik heb veel aan jullie reacties, vooral omdat het verschillende verhalen zijn, van alles wat dus!

Ik heb besloten het thuis een beetje te laten rusten, zodat er niet teveel druk op mijn man komt te staan. En ik heb bedacht dat het misschien niet zo slim  was van mij om  mijn man mijn buik te laten voelen als we net in bed lagen.  Om de bewegingen van  ons kindje te voelen.  Dat deden we de laatste tijd steeds en ik denk dat het daardoor ook lastig was voor mijn man om om te schakelen naar sexuele gevoelens. Ik heb dit de laatste 2 avonden uitgeprobeerd en ik weet niet of het toeval is, maar de laatste 2 avonden had hij dus ineens wel zin!!

Nou dames, bedankt voor de goede adviezen!

Groetjes,

Anoniem1973
 
Hoi Anoniem

Inderdaad leuk onderwerp
Ik had in begin van de zwangerschap niet zo'n zin. Maar vanaf ongeveer 25 weken lijk ik wel sex verslaafd. In begin voelde alles anders, mijn vagina leek erg opgezwollen en pijnlijk. Maar nu wauw heerlijk!!
Mijn man weet niet wat hem overkomt hihi!!! Eerst maar 1 keer per week, en nu wil ik wel elke dag.
Maar ik herken je probleem wel hoor, maar met name had ik er moeite mee als ik de baby voelde, je bent gewoon afgeleid. Nu geef ik me over aan mijn gevoel en laat me gewoon helemaal gaan. Ik denk pas weer aan de baby op het moment dat of mijn buik in de knel komt, of op het moment na het klaarkomen als ik een harde voetbal in mijn buik heb. Wij hebben wel tijdens de zwangerschap het erover gehad dat ik bv geen druk meer op mijn buik kan verdragen, en dat hij het wel een beetje eng vind. Afgesproken dat we dus andere standjes doen, en als we in de bekende houding vrijen hij dus niet op mijn buik komt liggen( arm spieren trainen hihi ) Wat zijn angst betreft hebben we afgesproken, zodra het pijn doet, of ik iets raars voel moet ik hem waarschuwen. En nu laat hij die verantwoording aan mij over en kan hij zich dus ook laten gaan.
Maar de tip van Ris is zeker waar, verwen hem maar met je mond en dan komt de rest vanzelf wel. En tuurlijk zijn er tal van manieren om van elkaar te genieten, en blijf dat dan ook maar lekker doen.

Liefs Doortje 30 weken
 
hoi hoi
kan me voorstellen dat je dit als een probleem ziet,bij ons is het juist andersom.
mijn man wil elke dag wel maar ik heb er nu even geen puf aan en vindt een keer in de week genoeg.kan me je man ook wel voorstellen maar kunnen jullie niet proberen om het op z,n hondjes te doen?dan kan je man jou buik ook niet voelen.
ik hoop dat jullie sexleven weer normaal wordt en wens je dan ook erg veel succes.
veel liefs sil
 
Terug
Bovenaan