Man rookt, zijn we dan kansloos of kun je wel zwanger raken?

A

Anoniem

Guest
<p>Hoi hoi! </p><p>Mijn man rookt, heeft al een aantal keren geprobeerd te stoppen, echter zonder resultaat. </p><p>Hij vind het erg moeilijk. Ik kan mij daar moeilijk in verplaatsen omdat ik nooit gerookt heb-  of een andere verslaving gehad heb. </p><p>Maar zijn wij nu kansloos als stel om kindjes te krijgen? </p><p>Zijn er hier stellen waarbij er gerookt is en een succes verhaal hebben? </p><p>Xx</p><p>Een zeer onzekere (hopelijk) mamma to be. </p>

Hooooij lijkt mij niet hoor dat je dan kansloos bent, ik ben een kind van rokende ouders! Volgens mijn zijn er genoeg die roken en die vader zijn geworden. 

Veel succes! Groetjes

Mijn vriend rookt en ik ben gewoon zwanger geworden. Gelukkig rookt hij alleen buiten en al een stuk minder omdat het nu niet zo goed meer is voor de baby al die rooklucht. Maar geen problemen met zwanger worden dus!

Wat fijn om te horen! Dat stelt mij enigszins gerust! 
Ik hoop dat het ons ook mag lukken. Op internet lees ik alleen maar horror verhalen over zwanger worden en roken ?

Ooit vier handen op een buik gekeken? Die roken zoveel en zijn ook bevrucht. Echt goed is het niet en gezond zeker niet maar je bent niet per se kansloos. 

Mijn vriend rookt ook! Hij mag al niet meer binnen roken 

Haha Beautygirl, 
Mijn man mocht al vanaf begin dat we samen gingen wonen niet meer binnen roken ? 
Straks bij de baby nog niet eens in de buurt ? 
Maar jullie is het gelukt zwanger te raken? 

Zwanger raken kan prima, maar voor de kwaliteit van het zaad is roken niet goed, dus je zou er langer over kunnen doen. Minderen helpt volgens mij al, dus is een poging waard.. succes!

Terug
Bovenaan