Man rookt, zijn we dan kansloos of kun je wel zwanger raken?

Hoii! Precies zelfde situatie! Ik heb nog nooit een sigaret aangeraakt, mijn man rookt rond een pakje per dag volgens mij (heel irritant). Ook hij kan maar niet stoppen. Maaarrrr inmiddels nu 2 kinderen van 0 en 1! Dus het kan zeker :)

Eerste zwangerschap rookte mijn man en ik allebij, toch onverwachts door de pil zwanger geraakt. Gestopt met roken, en na de bevalling weer begonnen. 
Nu weer 16 weken zwanger van de tweede, we rookte allebij nog toen we zwanger raakte. Bij positieve test weer gestopt. 
Hopelijk mag het jullie snel lukken. 
Succe

Heey!
Ik ben onverwachts zwanger geraakt. Mijn vriend en ik rookte allebei, en ook af en toe een joint. (natuurlijk gelijk gestopt toen ik erachter kwam dat ik zwanger was) en ik ben ondertussen al 16 weekjes zwanger?

@wannabemom Uhm nog geen idee. Sinds eind augustus gestopte met de pil en nu is mijn NOD zaterdag. 
Sinds we een koophuis hebben, mag hij niet meer binnen roken. Hij rookt sowieso nu al niet in de buurt van onze nichtjes en neefjes dus dat komt wel goed.

Dankjullie wel dames! 
Nou dan houden we hier de moed er gewoon in! Ik heb hem wel wat artikeltjes onder de neus geschoven dat het lang kan duren door zijn rook gedrag ?? Nu is hij toch wel om, om in ieder geval te minderen. 
We hadden in een van de artikelen gelezen dat er boven de 15 sigaretten per dag, sperma schade kan oplopen dus hij wilt daar sowieso onder gaan zitten, nog steeds niet optimaal maar ik ben wel blij ermee. 

Hopelijk lukt t gewoon, zoals jullie allemaal!! 

@Beautygirl Ik hoop voor je dat het gelukt is deze keer! Ik moet nog een weekje langer in spanning af wachten... althans sinds 3 maanden is mijn cyclus 32 dagen... daarvoor was het heel onregelmatig. Dus als mn cyclus nu 32 dagen is dan is mijn NOD volgende week ? ik Duim voor ons!! ?

nee ik geloof dat niet.

ik rookte zelf ook en mijn partner ook, was gestopt met de pil, rookte nog verder nog niet echt het idee om direct zwanger te raken en ik was direct!!! zwanger.. 4 weken na stoppen met de pil had ik al een positieve zwangerschapstest.

Hallo!
No worry! Mijn vriend rookt, en ik rookte ook totdat ik er achter kwam dat ik zwanger was. Ik rookte aardig veel, en mijn vriend is echt een kettingroker... Dus kansloos ben je niet hoor.
Liefs

Dames bedankt voor het delen van jullie verhaal! We houden de moed er dan maar in haha. Hopelijk mag het ons ook lukken ?

Terug
Bovenaan