<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Momenteel lukt het mijn man niet zijn papadag in te vullen met onze peuter. Ik breng haar op deze dag zelfs nu 3 uurtjes naar de opvang zodat hij zijn handen even vrij heeft. <br style="box-sizing: inherit; outline: 0px;" />Ze is erg humeurig en als het aan hem ligt zet hij haar zo’n 3 uur nog voor de tv. Ik vind dit niet oké en dit resulteert in een gefrustreerde man die niet weet wat hij met haar “ontevreden” gedrag moet. Hij spreekt in haar bijzijn uit dat hij de dagen met haar geen fack aan vindt en het liefste werkt (op een boze manier).</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;"> </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">ik vind dit echt niet oké… Ondertussen zit ik ook met mijn handen in het haar…. Iemand die mij misschien raad kan geven? </p>