Man twijfelt en is (tijdelijk?) bij me weg....dus voorlopig geen zwangerschap voor mij..

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Dacht laat toch even wat van me horen...zoals het onderwerp al zegt...mijn man twijfelt(over vanalles en dus ook over zijn gevoel voor mij..) en woont tijdelijk ergens anders. Nu ik dit opschrijf lijkt het net of het over iemand anders gaat..kan het nog niet bevatten. We hebben geen ruzie of andere problemen maar hij kan en wil het op dit moment allemaal niet meer aan...ziekenhuizen,IUi,verantwoordelijkheden etc.Ook hebben we in 2 jaar tijd 3 miskramen gehad en dat heeft ook een grote invloed gehad. En er spelen ook wel wat dingen van vroeger mee waardoor hij nu zo reageert dus ik zal hem de rust en ruimte moeten geven om eruit te komen....ik hou nog zielsveel van hem en dat maakt het extra moeilijk. Ik krijg geen hap door mijn keel,val kilo's af..(en weeg al  niet zo veel..) en slaap slecht. Eigenlijk zouden we vandaag op vakantie gaan naar canada!!! Maar dat gaat dus niet door en we zijn al ons geld kwijt...(komen we wel overheen maar toch,) Ik heb nu dus vakantie en moet me staande zien te houden...heb gelukkig wel veel mensen om me heen die me helpen maar toch voel ik me enorm kut en eenzaam..kan niks doen om zijn gevoel te beinvloeden...machteloos..en dat gevoel haat ik.
Ik zal dus de komende tijd niet meer op het forum zijn(hoewel ik wel lees hoor,wamt ben altijd benieuwd hoe het met jullie gaat)
Ik wens iedereen het allerbeste toe.

Liefs Esther

Lieve Esther,

Ik weet niet goed wat ik je moet schrijven, ik ben enorm geschrokken van je bericht. Ik kan me zo voorstellen hoe je je voelt, wat moet dit moeilijk zijn. Ik hoop met heel mijn hart dat de tijd en rust hem goed zullen doen en dat jullie er samen gaan uitkomen.
Heel heel veel sterkte, je kunt hier altijd terecht dat weet je he? En zorg wel goed voor jezelf meis.

Dikke knuffel Suusje

Lieve Esther

Ik word stil van je verhaal. Ik snap dat je er kapot van bent. Ik wens je heel veel strekte hiermee en hoop dat het goed  gaat komen. En dan nu zo vakantie vieren........ dit had je toch ook niet bedacht. Ik wens je heel veel strekte en veel liefde.

Lydia

Lieve Esther,

Ben even sprakeloss van je verhaal. Ik hoop dat jullie in de loop van de tijd weer naar elkaar toe groeien. In ieder geval veel sterkte.

lfs, Kippie.

Lieve Esther,

Ik weet niet wat ik tegen je moet zggen, ben helemaal sprakeloos.
Ik hoop dat je mannetje beseft wat hij achter laat en weer heel snel bij je terug komt.
Ik hoop dat je een beetje de vakantie door komt.
Heel veel sterkte ermee meissie. En je weet het he, je mag hier altijd even komen praten als je daar behoefte aan hebt.

Kruimel

och meisje wat een drama!!!

het is ook allemaal niet niks he als het niet zomaar lukken wil, zowel voor de vrouw zelf als man en als koppel is het vrij hefitg...

Ik hoop van harte dat ie gewoon ff op adem moest komen!!!!!!!!!!

Hoe gaat het nu met je??

gr Elora

hallo lieve meiden,

Werd wel weer even tijd dat ik iets van me liet horen dacht ik zo aangezien veel van jullie met me meeleven. Ben nu een week alleen..het valt niet mee. Slaap slecht en eet slecht. Heb me toch maar ziek gemeld op mijn werk   ondanks het feit dat ik nu "vakantie"heb.
Ben niet in staat om te werken,ben bij de huisarts geweest en die staat ook achter mij.Ben ook bij de gynaecoloog geweest en het verhaal uitgelegd en ze vond het ook heel erg. Besloten om te kijken wat mijn cyclus doet zonder hormonen. (dus ook niet aan de pil) Even mijn lijf tot rust laten komen en sex zit er voorlopig toch niet in...dus ik hoef me niet druk te maken dat ik zwanger zou kunnen worden.
Mijn man is blijkbaar druk met zijn eigen problemen(m.i is hij depressief) en hij is ook aan het nadenken of hij wel voldoende van me houdt...dat doet me erg zeer,vooral omdat we geen huwelijksproblemen hebben(afgezien van zijn gevoelens en alle problemen rondom het zwanger worden) Hij zoekt nu gelukkig wel hulp bij de huisarts en hopelijk ook bij een psycholoog.
Het is moeilijk om verder te leven terwijl je toekomst zoooo op zijn kop staat...moeilijk om vertrouwen te blijven houden..dat hij bij me terug komt..en dat we dan samen een gelukkig gezinnetje gaan vormen...
Kinderen zit er voorlopig dus niet in voor ons en dat is ook behoorlijk heftig om te beseffen..maar goed,mijn huwelijk gaat voor alles. Hij weet dat ik gruwelijk veel van hem hou en dat ik hem niet kwijt wil...hij moet de beslissing nemen en ik weet hoe lang dat gaat duren en hoelang ik dit volhoud.
Jeetje,wat kan je leven opeens anders zijn zeg...besef me nu opeens dat je de gevoelens van je partner niet in de hand hebt..en dat dat dus mede jouw geluk bepaald..
Ik weet even niet meer wat ik moet zeggen..bedankt voor jullie lieve woorden en steun.

Liefs Esther

Terug
Bovenaan