Man twijfelt en is (tijdelijk?) bij me weg....dus voorlopig geen zwangerschap voor mij..

Wat een ontzettend verdrietig verhaal...
Ik weet gewoon niet wat ik je moet zeggen...
Je hele wereld staat gewoon op zijn kop....
En toch gaat de  liefde voor je man voor alles....hoe ontzettend moeilijk het nu dan ook is.... Ik zou me ook even geen raad weten...alleen maar dat je je man niet kwijt wil...
Ik wil je ontzettend veel sterkte en geluk wensen!
Hopelijk vind je veel steun in je omgeving....

Liefs Linnepinnie

Hoi Esther,

Wat een vreselijk verhaal... Je moet hem inderdaad voor nu even de ruimte geven, maar wel even goed voor jezelf blijven zorgen hoor!
Ik weet niet of mijn verhaal je helpt: mijn man en ik hebben een vergelijkbare crisis gehad aan het begin van dit jaar. De spanning liep teveel op en mijn twijfelde opeens over alles.. ook over mij. Met veel praten en rust is hij er helemaal op teruggekomen... maar dat heeft wel even geduurd. Ik wens jullie in ieder geval heel veel sterkte toe, ik weet hoe belabberd je je nu voelt...

Heel veel sterkte, dikke knuffel

Saartje

Jeetje... ben hier stil van...
weet absoluut niet wat ik moet schrijven...
Het enige wat ik je kan en wil toewensen is heel veel sterkte...

Blijf er over praten... met anderen en hopelijk straks met elkaar...

Liefs Leah

tja wat sneu zeg, als ik dit zo lees dan weet ik maar weer al te goed wat voor een spanning het niet zwanger kunnen raken met zich meebrengt...... ik heb dit ook meegemaakt zo'n 10 jr geleden, en ben uiteindelijk gescheiden omdat we geen toekomst samen meer hadden, daar zat ik dan, 30 jr met kinderwens en geen man.
Uiteindelijk is alles goedgekomen, en ben ik nu met nieuwe vriend en dochter van 3 zielsgelukkig.

sterkte

gr sandra

Terug
Bovenaan