man weer baan kwijt....

Hé, Maris

Wat een ellende zeg! Gelukkig weten jullie het op tijd zodat je man kan solliciteren. Hopelijk vindt hij snel een baan waar hij het wel goed naar zijn zin krijgt en waar ze hem wel waarderen! Zeker in deze economische rottijden.

Mijn man heeft nog steeds geen vast contract. Toevallig ook in maart weten wij of hij mag blijven of dat gaat van: bedankt en tot nooit meer.....Tja, horeca, he....

In ieder geval heel erg veel succes!!!

Veel liefs, Linda

Hey Maris,

wees blij dat jullie het nu al weten, wij kregen vorige week het bericht dat het contract van mijn man per 1 januari niet verlengd zal worden. Dat was heerlijk op tijd....dus mijn man is zich nu helemaal suf aan het solliciteren, één gesprek al gehad, afgewezen. Ander al bij voorbaat afgewezen, vandaag nog een gesprek gehad, maar dat heeft hij op voorhand afgeketst, was voor 16 uur, hadden ze hem niet verteld. En nu nog maar weer duimen dat de rest ook gaat reageren en er daar één bij zit dat het wel wordt.

In ieder geval zitten we behoorlijk in de stress, want we hadden net een huis gekocht, dus financieel komt er behoorlijk wat op mijn schouders te rusten. Ook moeten wij over een paar weken afscheid nemen van onze auto!

Dus ik voel helemaal met je mee, maar wees blij dat jullie nog 3 maanden hebben!!! Wij hebben er maar één en dat zo met de feestdagen....mijn Sint en Kerst zijn al verpest.....

Meis ik zal aan je denken en voor jullie duimen!
Liefs
Angel

Hoi Angel,
Ja we weten het op tijd, maar hij stond begin van t jaar ook al op straat door faillisement van bedrijf waar hij werkte. Dus we hebben ons portie al wel gehad dacht ik.
groetjes Mariska

pff... idd alweer zo'n pech voor jullie!
Tja neem aan dat je de brieven nog hebt opgeslagen in de pc? Maar t blijft balen joh!
Succes en hou ons maar op de hoogte.

gr. Saskia.

Terug
Bovenaan