man weet niet wat hij wil

Hoi Valesca,

bedankt voor je reactie. hmm je hebt ook lang gewacht. uit eindelijk is het goed gekomen.
je hebt gelijk idd. mijn dromen heb ik uitgesteld voor zijn wensen.nu is het mijn beurt. haha.
Nou ja ik ga niks doen waarvan ik ongelukkig van word. bedankt voor je reactie succes met examen periode hoop dat het snel gebeurt en dat je ervan kunt genieten gr.Meomi

@Delmira:
Hoi Delmira, bedankt voor je reactie ik kan hiermee leven. ik weet ook wel dat je dat niet bedoelde ,maar je hebt een punt je maakt het zelf ook mee wachten en vervolgens nog eens wachten. ik heb het helemaal mee gehad. nu is het mijn beurt hihihihi. hmm mijn man koop wel tampons hahaha grappig is dat dat men dat denkt.
ik hoop dat je snel tot een overeenkomst komt met je zelf en dat je spoedig een loving men vindt en ee kindje kunt krijgen. succes met alles
nogmaals bedankt voor je reactie.
groetjes,
Meomi

hoi meiden,
lekkere vrouwen praat hihi.
leuk dat je ook andere dingen je gal even kan spugen.
ik herken het wel maar denk niet in die mate van jouw.
bij mijn 1ste zwangerschap was me man erg zenuwachtig deed alles voor je.ging mee naar de verloskundige.
2de zwangerschap,wel geteld 1x mee geweest naar de verloskundige.voelen aan me buik,wel nee.
trek in ijs,ook ga je toch ff halen schat!!!
ik snap het wel zo zijn mannen en bij ons leeft het in je buik.mannen willen echt hebben.zodra het te wereld is.dan lijkt wel de mannen taak pas in te gaan.
ik had er ook geen moeite mee.maar voor mij was het ook me 2de.
maar bij de echo´s ging ie mee.en pretecho vond ie geweldig.
maar kan met dingen praten met hem.als ik weer ongesteld wordt.hij is wat makkelijker van oh dat komt wel en wij willen,NU
je moeder kan best eens gelijk hebben.
praat eens daarover met hem,leg je gevoel eens bij hem neer,hoe zijn gedrag over komt bij jouw.

maar als je toch zwanger raakt.je relatie komt tot een einde ,maar van hem afkomen doe je dan niet meer want je heb een kind samen die je verbind met hem.

wens je veel succes.
hou ons op de hoogte
gr marjan

Hoi Meomi,

Ik ga niet zeggen wat ik er van vind, want je hebt zelf al duidelijk je mening gevormd.

Ondanks dat bij mij de kinderwens heel groot voor heb ik bewust gewacht tot ik de juiste man tegen kwam die dezelfde wens had als ik. Samen zijn we ervoor gegaan en dit ging niet zomaar.

Ik snap dat je naar je mams kijkt en luistert, dit doe ik ook. Maar tijden zijn veranderd en het zal niet meevallen (ervaringen uit eigen omgeving) een ukje in je 1tje opvoeden (als ik van het ergste uitga).

Ik hoop voor jou het beste, maar denk er goed over na!!!

Liefs grote broer

hoi meomi
ik ga ook mijn mening niet uiten,want die heb je zelf al gemaakt (die keuze had ik hetzelfde gedaan in jou geval :p)

ik ga je even een bevestinging geven op de woorden van jezelf....
een kindje in je eentje opvoeden is heel goed mogelijk hoor,
ik heb dat met mijn eerste ook gedaan,ze is nu bijna 9,en een kanjer van een meid.
mensen die uit elkaar aan,hebben al meerdere keren tegen mij gezegd,als ik iets niet weet,kom ik naar jou,want jij hebt het zo gedaan met je dochter.
dus het kan wel degelijk alleen.

maar je wilt het natuurlijk het iefst met zijn 2en doen,en daar ga je ook voor.
waarschijnlijk draait hij wel bij hoor.
ga ervoor meid,en geniet ervan
groetjes F

Hoi Marjan,
bedankt voor je reactie. ik kan er wat wijsheid uithalen.
Nu je het zegt moest ik eraan denken dat een vrindinnetje van me die psycologe is in een lezing gezegd had dat "mannen altijd het een zeggen en anders doen en dat dat in hun geaard heid zat" hmmm...
Gisteren zaten we samen op de bank en toen zei hij zomaar uit het niets" maak je maar geen zorgen ik zal erg goed voor je zorgen en dat hij het ook spannend vondt.Hmmm aaaaaah je maakt me zo gek! Vervolgens vanochtend zegt hij " het is bijzonder om na jaren weer een kleintje in de armen te sluiten ben zo benieuwd ho ehij/zij eruit zal zien" Toen straks vroeg hij nog. wanneer heb je afspraak bij arts? ik zeg vrijdag ja om hoelaat want dan kan ik dat in mijn planning rekening mee houden heb het een en ander te vragen aan je arts.

aaaaaaaaaaaaaaah Meiden wat moet ik nou???

Ik word GEK ZO !!!
nogmaals bedankt voor je reactie.
groetjes,Meomi

Hoi grotebroer,

Bedankt voor je reactie.
Hmmm het is niet dat ik niet meer wil luisteren,maar op gegeven moment heb je het voor gezien en moet je voor je eigen keuzes opkomen.

Dat heb ik nu gedaan. als je mijn reactie ziet op Marjan. dan begrijp je dat wat ik gedaan heb toch op een goe manier is uit gepakt. haha Hij maakt me nu helemaal gek dat wel maar ja dat soor reactie had ik nou eerder van hem verwqacht dan dat hij smoesjes zou gaan verzinnen. hahah mannen en vrouwen zijn rare wezens we willen iets en als we die krijgen worden we gek hahaha.

Misschin was ik te snel met conclusies trekken. Luister graag naar mijn moeder ze heeft ons alleen opgevoed ineen eiland waar dat niet makkelijk was. Een eiland in de cariben die prachtig is ,maar dat je als alleenstaande moeder met 2 kinderen van een uitkering moet leven van 400 gulden per maand. Nou dan vind ik dat ik haar alleen maar kan toe juigen en haar als voorbeeld moet pakken.
hmmm dan denk ik dat het hier in Nederland erg makkelijk zal zijn.

Nogmaals bedankt voor je reactie groetjes,
Meomi

Hoi grotebroer,

Bedankt voor je reactie.
Hmmm het is niet dat ik niet meer wil luisteren,maar op gegeven moment heb je het voor gezien en moet je voor je eigen keuzes opkomen.

Dat heb ik nu gedaan. als je mijn reactie ziet op Marjan. dan begrijp je dat wat ik gedaan heb toch op een goe manier is uit gepakt. haha Hij maakt me nu helemaal gek dat wel maar ja dat soor reactie had ik nou eerder van hem verwqacht dan dat hij smoesjes zou gaan verzinnen. hahah mannen en vrouwen zijn rare wezens we willen iets en als we die krijgen worden we gek hahaha.

Misschin was ik te snel met conclusies trekken. Luister graag naar mijn moeder ze heeft ons alleen opgevoed ineen eiland waar dat niet makkelijk was. Een eiland in de cariben die prachtig is ,maar dat je als alleenstaande moeder met 2 kinderen van een uitkering moet leven van 400 gulden per maand. Nou dan vind ik dat ik haar alleen maar kan toe juigen en haar als voorbeeld moet pakken.
hmmm dan denk ik dat het hier in Nederland erg makkelijk zal zijn.

Nogmaals bedankt voor je reactie groetjes,
Meomi

hoi meomi,

ja idd dat zijn mannen opeens komen met dingen.net wat je zegt wanneer moet je naar de arts.
die willen voor feiten.
we hebben een cursus gehad.
wij moesten samen een test doen.en kwam helemaal overheen hoe het zou moeten.grafiek geeft juist aan da je elkaar aanvult.
ze zeggen ook mannen komen van mars en vrouwen van venus.zeg ik het goed????
mannen zijn dominant alleen vaak vinden ze dat zelf niet.kwam uit die test.
kijk voor jouw is alles nieuw en uitdagend.hij heeft al ervaring met kinderen en zwangerschap.
juist moet je er juist steun uit halen.
mannen willen toe de point komen.
geef 1 voorbeeld wij worden al van de stres als geen leven voelen in ons buik als je zwanger bent,mannen hebben dan zoiets van oh bijv verlies je nog geen bloed,komt vast goed.nuchter zijn ze.

ik had hiervoor ook een relatie.moest altijd als raden.kwam niks vanuit hem vandaan.uit eindelijk ben ik ermee gestopt,kon het niet aan.
daarna hoor je pas hoe hij over dingen dacht,ja te laat.
deze relatie heeft hij mij geleerd om ruzie te maken,mij mening te geven,gewoon zeggen wat je voelt en denkt.
heeft wel jaren geduurd maar al zeg ik het zelf ben onwijs veranderd.maar heeft wel de band na 2 kids onwijs sterk gemaakt.
we zijn nu zelfs een weekendje samen weg geweest.was gewoon heerlijk.winkelen terrasje zitten.
dus als je dingen niet kenbaar maakt weet je ook niet hoe hij erover denkt.
net als nu,want je bent nu verbaasd.hij is er echt wel mee bezig hoor.
alleen op zijn manier.
succes
ik denk als je bij de arts bent dat je helemaal verbaasd wordt ahahah.
laat je even weten hoe het bij de arts is afgelopen.
gr marjan

Terug
Bovenaan