Man wil niet altijd seks

<p>Hoi,</p><p>ben ik de enige met dit probleem of zijn er meer vrouwen die dit hebben? <br />mijn vriend wil dus niet altijd seksen. Ik lijk wel de man in de relatie ... soms baal ik enorm want dan zit ik net in me vruchtbare week en dan heeft hij weer buikpijn of is hij moe.. </p><p>andere momenten hebben we soms wel weer vaak seks. Misschien voelt hij druk of dat hij het gevoel heb te moeten waardoor hij juist geen zin heb? <br /><br /></p><p>hebben jullie tips of hoe pakken jullie dit aan? Heb het gevoel dat een man gewoon niet opgewonden wordt van ‘ik heb mijn eisprong’</p><p>Ik zeg dan een beetje sip van nou dan gaat er weer een maand overheen. En hij heb zoiets van nou dat is dan maar zo, maar ik wil het zo graag... </p><p> </p><p>hebben jullie tips pffff</p>

Misschien gewoon niet vertellen wanneer je eisprong is? Ik heb dat nooit verteld, ik wist ook nooit wanneer het was eerlijk gezegd. Ik snap dat dat voor mannen niet zo aantrekkelijk is..
Ik wist wel ongeveer wanneer mn vruchtbare  week was en dan  had ik ook echt meer zin in seks. En mn man zegt sowieso nooit nee tegen seks, dus dat is hier niet zo'n ding..
Maar ik zou gewoon niet zeggen wanneer je eisprong is. En zelf initiatief nemen op de dagen dat je verwacht vruchtbaar te zijn, door bv. mooi lingerie aan te trekken ofzo, iets waardoor hij geen nee zegt ;)

Misschien wil hij nog geen kinderen? Heb zelf geen ervaring mee, die van mij gebruikt alles om maar seks te hebben. Maar misschien dat jouwe onderbewust toch geen baby wil ? Of het spannend vind. En misschien idd dan maar niet zeggen het is mijn eisprong. Maar gewoon hem gaan versieren. Gewoon lekker massage geven ofzo en dan gebeurd het wel vanzelf. 

@fleurol beetje rare opmerking. Je weet de situatie niet eens.
maar goed! Thanks voor de tips. Hij is trouwens degene die met idee kwam om voor een kindje te gaan door me te verassen.. echt super lief hoe hij het bracht ook
Maar we doen het misschien juist iets te vaak waardoor hij misschien druk ervaart. En ik wil juist dat het leuk blijft. Dus denk juist aan hem... maar wel een goeie tip Miss niet zeggen als ik me eisprong heb inderdaad! 
maar idd versieren met sexy lingerie enz dat doe ik ook wel :) maar sinds hij met het idee gekomen is voor een kindje te gaan wil ik het opeens zo graag dat ik misschien te vaak wil seksen ? 

Misschien voelt hij een bepaalde druk als jij zegt wanneer je eisprong is, dat hij daardoor geen zin heeft. Idd niks zeggen, lekker genieten en hopen dat het snel lukt. 

ik heb precies dezelfde ervaring. En het deze maand even anders aangepakt. 
Normaal gesproken wist mijn vriend de vruchtbare dagen. En voelde het voor hem als een enorme druk. We (hij vooral) konden er niet van genieten..
Deze maand leefde hij weer mee met de ovutesten. Er iedere keer na vragen.
Toen ze piek was dus zelf mn best gedaan. Vroeg die of ik een positieve test had. Even nee gejokt. 
Waardoor er voor hem geen druk was, en we dus beide wel hebben kunnen genieten.
Het hem erna verteld. En hij was heel blij dat ik het niet heb verteld. 
Heb het er eens over met je vriend. Misschien is de druk bij hem ook te groot.  
Veel succes!

Mijn man heeft wel zin, maar komt moeilijker klaar en soms helemaal niet op de momenten dat hij weet dat het 'moet'.. dus misschien is de druk wel een dingetje.. of is de lol er gewoon ook af doordat er zoveel druk op ligt 

Terug
Bovenaan