Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoi bij de eerste hetzelfde gehad. Ik had hem niet meer verteld. Deed het om de ene dag of om de twee dagen.
Nu voor de tweede gaat het weer moeilijk. Hij kent het spelletje "om de ene dag" al..
ik lees mee voor meer tips ?
Mijn vriend kan ook niet goed tegen die druk. Hij komt ook niet klaar als hij weet dat ik ovuleer. Ik zeg het nu niet meer, maar we hebben ook een zelfinseminatieset gekocht. Mocht hij niet klaarkomen door de druk, dan gaan we insemineren. Dat idee alleen al, haalt druk eraf.
Oké ik ben dus niet de enige die dit 'probleem' ervaart.
Ik heb er goed over kunnen praten en we zijn tot de conclusie gekomen dat we gewoon seksen wanneer we zin hebben en niet persee om de dag. En ik stop met ovulatietesten. Dus we gaan er gewoon voor op de gok.
dat haalt de druk er af het gevoel te moeten in plaats van dat het fijn voelt.
nu neemt hij de laatste tijd vaker iniatief en is het leuker tussen de lakens ik moet het testen loslaten, maar heb dat er wel voor over. Denk bij 2-3 keer per week seks dat er sowieso genoeg kans is