mannelijk ego en vrouwelijke hormonen.....

Ik heb dus last van m'n bekken, maar mijn man blijkt daar ongevoelig voor. De ernst dringt gewoon niet tot hem door. Dat botst hier ook erg vaak (boodschappen halen, kinderen in bad, uit bed, troosten etc,)... mannen...
 
Wat komt dit allemaal bekend voor....Man lief heeft me gelijk verteld dat ik niet aan hoef te komen met mijn hormonen gedoe... Als tie moe thuis komt, wil hij rustig uitkunnen rusten na een drukke dag... en niet tegen een huilende of geirriteerde vrouw aankijken of troosten...Dusssss....Voor mij was het altijd al duidelijk dat ik mijn emoties maar beter voor me kan houden, hij toont er toch geen begrip voor.

Ik werk dan zelf niet..en echt veel huishouden is er niet. Dat lukt wel. Soms moet ik zelf dingen gaan regelen in de stad, wat mij veel moeite en energie kost met me benen en bekken. Terwijl hij dat eigenlijk moet doen...Maar oke, hij werkt dan wil ik het nog wel doen...Maar dan heb ik niet altijd kracht om uitgebreid te koken...Doet soms wel pijn als die op zulke momenten geen begrip toont..

Maar ja..ik kan er niet veel aan doen..
 
Terug
Bovenaan