bij onze zoon hadden we al toen ik pas 14 was zoiets van als we ooit een zoon krijgen wordt het een Jari..we wisten het geslacht niet,maar mijn vriend vond Jari dus heel mooi voor een jongen en ik ook! toen hebben we nog lang moeten zoeken voor een meiden naam! alles wat ik leuk vond,dat vond hij niet leuk en andersom! uieindelijk hadden we voor een meid Senna. en werdt het toch een jongen haha!
nu ik zwanger bleek te zijn na 4 maanden hadden we zoiets van ja nu willen we wel het geslacht weten! ik was ervan overtuigd dat het dit keer een meid zou zijn,en keek alleen maar zowat naar meiden namen! over de meidennaam waren we het sne eens..dat zou Ivy zijn geweest maar het bleek toch echt een jongen te zijn! dat was zoeken zoeken zoeken..ook heelwat meningverschillen gehad hier! ik hou van makkelijke maar toch apparte namen en hij vind juist de "standaard" namen leuk..na samen een lijst gemaakt te hebben.zijn we er uiteindelijk uit..ik had hem gevonden en hij vond hem eerst wel aardig maar niet geweldig..na veel zeggen is het hem toch geworden!
inmiddels hebben we de naam al gekocht in houten letters voor boven het bedje op zn kamer,dus kunnen we niet meer terug ;-)