mannen en babynamen....

bij onze zoon hadden we al toen ik pas 14 was zoiets van als we ooit een zoon krijgen wordt het een Jari..we wisten het geslacht niet,maar mijn vriend vond Jari dus heel mooi voor een jongen en ik ook! toen hebben we nog lang moeten zoeken voor een meiden naam! alles wat ik leuk vond,dat vond hij niet leuk en andersom! uieindelijk hadden we voor een meid Senna. en werdt het toch een jongen haha!

nu ik zwanger bleek te zijn na 4 maanden hadden we zoiets van ja nu willen we wel het geslacht weten! ik was ervan overtuigd dat het dit keer een meid zou zijn,en keek alleen maar zowat naar meiden namen! over de meidennaam waren we het sne eens..dat zou Ivy zijn geweest maar het bleek toch echt een jongen te zijn! dat was zoeken zoeken zoeken..ook heelwat meningverschillen gehad hier! ik hou van makkelijke maar toch apparte namen en hij vind juist de "standaard" namen leuk..na samen een lijst gemaakt te hebben.zijn we er uiteindelijk uit..ik had hem gevonden en hij vond hem eerst wel aardig maar niet geweldig..na veel zeggen is het hem toch geworden!
inmiddels hebben we de naam al gekocht in houten letters voor boven het bedje op zn kamer,dus kunnen we niet meer terug ;-)

Bij ons was het al snel duidelijk wat voor onze eerste dochter de naam zou worden (Vera), daar kwam ik op een gegeven moment mee en mijn man was het er meteen mee eens. Over een jongensnaam kwamen we toen nog niet uit, maar waarschijnlijk zou het Tim zijn geweest. Maar toen bij de echo bleek dat we toch een meisje zouden krijgen, hebben we daar verder niet over nagedacht. Toen ik nog niet zwanger was van de tweede, kwam ik haar naam eens tegen en ik vond gelijk dat als ik nog een dochter zou krijgen, dat ze die naam moest krijgen. En gelukkig was manlief het er weer mee eens...hihi! Toen we nog niet wisten of we weer een dochter zouden krijgen hebben we nog wel gesteggeld over een jongensnaam. Hij wilde vasthouden aan 'Tim', maar ik was inmiddels niet meer zeker. Ik heb wel 10 namen aangedragen maar hij vond ze geen van allen mooi! Dus ik ben maar wat blij dat we weer een meid krijgen ;)

haha hier waren we er snel uit...iig de jongensnaam, de meisjesnaam hebben we wat langer over gebakeleid, maar zijn we ook uit...
Komt manlief van de week met de mededeling dat 'ie gedroomd heeft dat 'ie de naam vreselijk vond!! Nou zou je zeggen, het is maar een droom.......maar hij hield er niet over op en we moesten en zouden een andere jongensnaam kiezen!! wij zijn dus terug bij af, haha!
hebben nu een lijstje van 5 namen en daarvan moet het er 1 worden.........we'll see ;)

Terug
Bovenaan