mannen en eisprong en verplicht nummer??!!

Hoi,

Het lijkt wel of veel mannen zo zijn. Zij willen toch ook n kindje of is dat niet zo.
Mijn man is er niet zo mee bezig en zegt dat ik dat maar allemaal bij moet houden. Lekker makkelijk. Bij jullie ook zo of denken ze bij jullie wel mee.

Groetjes polla

Volgens mij vinden mannen het niet leuk als het moeten wordt. Ik zeg gewoon maar niks wanneer het de beste tijd is maar breng hem gewoon in de stemming. Daar zegt hij geen nee tegen, ha ha ha! Mannen hebben gewoon een gebruiksaanwijzing

Hallo,

Ik zeg wel altijd tegen mijn vriend wanneer de vruchtbare dagen zijn, dan doen we het zoeizo om de dag zoiets.
Het is soms wel eens verplicht ja, maar we willen allebei graag kinderen dus moet hij zich er ook maar een beetje voor inzetten toch??
Als een van ons dan niet zo veel zin heeft ben ik altijd bang dat dat juist de kans was die ik dan voorbij heb laten schieten, snappen jullie.
Het is in principe maar een paar dagen, daarna kan je het weer rustig aan gaan doen.
En hou het vooral spannend, lekker vroeg naar bed, tv aan, kaarsjes aan, wijntje erbij en lekker knuffelen, masages  bijvoorbeeld...dan kom je wat makkelijker in de stemming

Ik vind wel dat mijn vriend moet weten wanneer de vruchtbare dagen zijn, zo ben je er dan samen mee bezig en zet je je samen in voor iets wat je allebei graag wil.
Succes met klussen.

Lfs Niek

hoi hoi,

ook ik zeg het tegen mijn man wanneer de vruchtbare dagen zijn...
en als we het dan om de dag doen, zou ik het liefste nog vaker willen...
hij wil het ook leuk houden en niet dat het zo`n verplichting wordt!
van hup erin en klaar... klusseh!!

ik denk ook dat wij vrouwen er veel en veel meer met onze gedachten mee
bezig zijn.. uittellen , temperaturen we willen ook zo graag!!!
en mannen denken van het komt allemaal wel goed!!
deze maand niet dan volgende maand!!!

idd moeten we het wel spannend blijven houden met wat al eerder
is verteld bijvb. met massage...

leuk om van jullie te horen hoe jullie mannen dit ervaren..

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan