mannen en hun zwangerschapsverschijnselen

is er al een topic hierover?
mannen die lekker mee zwangeren?
bij mijn kerel is alles al snel fysiek te merken. de stress en spanning van de zwangerschap geeft hem ook vermoeidheid en moodswings en verminderde eetlust. soms vraag ik mij echt af wie er zwanger is en of hij die 9 maanden wel vol gaat houden.
bij een vriendin straalde haar kerel nog meer dan haar, zo blij met de zwangerschap terwijl bij een andere vriendin de kerel niet wist waar hij het zoeken moest, zo bang als hij was en zij zat daar maar met een dikke buik. tis allemaal goedgekomen hoor.
Wie kent er nog meer van die leuke maffe of rare verhalen over de "zwangere" kerels?

Hier een kerel met nesteldrang. Alles moet nu, nu, nu. Terwijl ik nog heerlijk de hele dag op de bank kan zitten hahaha (ik ben nu 34w5d).

Hij kan er helemaal zenuwachtig over worden dat het intakegesprek van de kraamzorg maandag is terwijl het kamertje nog niet af is! Ik vind het meetal wel grappig, maar af en toe werkt hij op m'n zenuwen......

ik zeg nu weleens tegen me man
zo jij hebt haast nog meer kwaaltjes dan mij :)
hij heeft een tijd last gehad van zijn rug en ook goed ook.
hij heeft paar dagen hoofdpijn gehad.
en zo nog paar dingetjes tijdens mijn zwangerschap.
dus kunnen we beide klachen tegen elkaar over ditjes en datjes.
groetjes van mij 28 weken zwanger

hahaha leuk om te horen, dat lees je nou nergens. hoe die kerels er onder zijn. maar vandaag toevallig tegengekomen dat mannen idd meezwangeren. er is onderzoek geweest en bij mannen verandert er ook het een en andere hormonaal, vooral in de laatste periode. dat zorgt dat hij vaderlijk wordt en jou in de watten legt na de bevalling :D

tja hun wereld staat idd ook helemaal op zijn kop. ik ben benieuwd hoe die kerel van mij zich verder gaat ontwikkelen, hij is nu al zenuwachtig omdat we vrijdag echo hebben. en die babykamer wil hij snel aan beginnen maar hij is zo moe en misselijk en vooral gespannen hahahahaha

en dan heb je leuke vrijgezelle mannen die graag een gezinnetje willen en precies weten dat ik brie dus wel mag want dat is niet rauwmelkse kaas, die mannen zijn zo leuk en schattig, dan baal ik dat ik geen leuke vrijgezelle dames voor ze ken of juist die ene vader die niet snapt dat ik nu moe ben omdat ik zwanger ben en daarom eerder van zijn feestje vertrek. dan heb ik zo medelijden met haar.

zijn er nog meer leuke reacties over mannen die meezwangeren?

ik heb nu het geweldige symptoom van boeren, zelfs als ik slaap boer ik de nacht door.helaas doet die man van mij mij overal in na en boert hij lekker mee.
en dan dacht je een beschaafd volk te zijn
ook heeft hij de zenuwen, nog 4 nachtjes en dan de echo

ergens wel schattig, maar of ik dat over een paar maanden nog vind?

mijn vriend was bij mijn 1ste heel nuchter tot bij de bevalling..werdt gek van hem! toen heeft mijn moeder hem even de taak gegeven om gewoon niks te zeggen tegen me en in een hoekje op een stoel te gaan zitten hahahaha.
nu bij mijn 2de zwangerschap eet hij ineens nog meer dan mij! ook vind hij ineens augurken lekker..en ik moet er niks van hebben..soms huilt hij gewoon als hij iets ergs op tv ziet.toen ik 11 weken zwanger was kocht hij een wiegje! totaal onverwachts hahaha.nu ben ik dik 21 weken zwanger en hij zit wel iedere avond aan mijn buik te voelen haha..wel heel erg leuk moet ik zeggen,alleen hoop ik dat hij bij de bevalling nu beetje rustiger is!

bij een vriendin van me viel haar man flauw naast haar bij de bevalling..die heeft in een rolstoel naast haar gezeten! hij kon niet tegen bloed..ze lacht er nu nog mee! de macho mannen!

Terug
Bovenaan