mannen en hun zwangerschapsverschijnselen

hahaha ik vind die kerels zo leuk
op dit moment laat ik mijn kerel even uitslapen, over 2 uur de echo en zondag zat hij al: nog 5 nachtjes slapen :D.
het is voor mij een stuk rustiger als hij nu nog even slaapt hihihihi

whahahah mijn man is ook zwanger!! want sinds dat we weten dat ik zwanger ben heeft hij elke ochtend buikpijn en is hij moe!! wat overigens niet leuk is voor je relatie want ik wordt er chago van dat hij het als excuus gebruikt om minder in het huis te doen, onder het mom van ja maar ik ben ziek:S:S:s:s. Ja schat en ik 31 weken zwanger
Zelf denk het dan ook dat hij zwaar ziek is, mijn beste vriend en ik (studeren beide psychologie) denken dat hij mannelijke zwangerschapskwaaltjes heeft. Ik denk dat ik er na de zwangerschap heeeel hard om kan lachen! Maar momenteel heeft het soms bijna mijn relatie gekost!

en owjah die mijne heeft nog als kwaaltje dat er niets op mijn buik mag liggen, de kat niet, de afstandbediening niet, want straks heeft de baby er last van! Heb hem al paar keer proberen uit te leggen dat de vk er in duwt alsof ze de baby er ter plekke uit wil knijpen en als ik zelf al een kleine had die ook verzorgt had moeten en getild moest worden, zijn jullie mannen ook zo voorzichtig?

hoi mamanon

ene kant ubervoorzichtig, andere kant mag ik idd alleen het hele huishouden doen. ik moet veel rusten van hem en vervolgens brengt hij de 2 lastigste katten naar de slaapkamer. anders was ik zo alleen. ik mag niet in de schuur komen waar hij moet roken, maar ja hij doet ook de was niet voor mij en die machine staat toch echt in de schuur. nu hij de kattenbak doet vergeet hij alle andere klussen. ach mannen. ik ben bijna 9 weken en vraag mij af wanneer zijn borsten gaan zwellen of zijn buik gaat meegroeien.
vanochtend zag ik ook dat de echo verdwenen was, volgens mij gaat hij vandaag bij al zijn (mannelijke) collega's langs. hij straalt helemaal en dan kan ik ook moeilijk boos blijven. en tijdens die laatste weken vraag ik maar een vriendin of ze bij kan springen in het huishouden. om onze relatie te behouden zeg maar.

Terug
Bovenaan