Mannen!!!! (of vrouw)

Hihihi daar komen de tongen wel los van

die van mij lijkt dus nog het meest op die van Yvonne, alles is snel teveel!
hallo ik werkte 32 uur in de zorg, had 80% van Mara's zorg op mij en het gehele huishouden.

Hij zorgt avonds 2 uurtjes voor Mara, dan ligt ze in bed, en de gehele weekenden. daarnaast alleen de was en dieren verzorgen. Verder heb ik alles geregeld met vrienden en famile!
Het is meer stress in zijn hoofd en die is blijkbaar heel zwaar

Ach ja, na de bevalling is het niet anders, dan moet hij weekends er wel vroeg uit want ik kan niet 2 kids alleen ochtends, zijn ze nog te jong voor. Benieuwd of hij dat wel beseft.

moet zeggen dat hij buiten dit om echt een geweldige vent is hoor, hij word alleen zo passief bij stress en dat kunnen we dus nu net niet hebben.
Hij is soms gewoon een verwend prinsesje, maar ja er zit ook een verhaal achter, 32 en al ruim 6 jaar wees is ook niet mis.

Hoi, nou heb verder ook geen klagen hoor. Maar kan er altijd wel om lachen, dat mijn mannetje voor zijn avonddienst het toch wel zwaar vind om even te zuigen. hihi. Ik heb voor mij avonddienst het hele huis gedaan. Scheelt mij weer op vrije dagen.
Maar het kan verder eerger, je hebt ook mannen die gewoon niks doen, en dat heb ik gelukkig niet.

Ik denk dat mannen even wat meer tijd nodig gaan hebben om te gaan wennen aan een nieuwe situatie, vooral bij een eerste

die van mij is echt een schatje, hij stofzuigt elke dag voor me,ruimt de vaatwasser uit doet elke zaterdag grote boodschappen laat elke ochtend de hond uit. tuurlijk protesteert die wel is maar over het algemeen istie mak. ook over bevalling is tie vrij nuchter.

Leuk al die verhalen van die mannen,heb de mijne met de kids naar de badkamer gestuurd,hij gaat ze in bad doen(doet ie ook graag hoor)zo heb ik even rust.want was weer heftig dagje,moest van mezelf van alles in huis doen na 3 dagen gewerkt te hebben.daarnaast het heen en weer hollen naar school met een dreumes erbij.die zo weinig nog slaapt overdag.toen mn dochter thuis nog met een vriendinnetje gespeeld(kan haar dat toch ook niet ontnemen omdat mama moe en zwanger is)
toen koken en net klaar met opruimen.
druk dagje dus,morgen weer verloskundige en grote boodschappen halen.ah ja voor mij is het ook wel goed om een beetje druk te hebben(verveel me nogal snel en heb weinig rust in mn donder haha)

verder is mn man relax naar de bevalling toe(heeft bij onze zoon niet veel indruk op hem gemaakt,was ook geen dramatische bevalling ofzo)
wel wilt ie al weken het bed omhoog hebben en zeil op matras hebben haha....doe toch echt pas met 36 a 37 weken hoor

liefs jootje

hihihi mannen zijn ook heel verschillend

die van mij is een beetje een dramaqueen, wel mannelijk maar mist toch soms wat testosteron heb ik het idee

zijn moeder is op zijn 16e al uit het huishouden gegaan door invaliditeit en 10 jaar latern overleden beide ouders met amper jaar ertussen.
Hij mist dus steun en zelfvertrouwen, moest alles alleen verwerken en die gewoonte zit er nog in.

Als ik dan kijk dat wij niet samenwoonden en toen 2,5 jaar geleden huis kochten, 2 weken later zwanger waren, 7mnd later trouwden, 9mnd later ouders werden, jaar huilbabyy gehad en dat net achter de rug en ik ben weer zwanger van huidige kleine (week later), tja dan is dat wel veel. En hij mist zijn ouders ook erg hoor.
Dus begrijpen doe ik wel, en hij hoefde nooit wat thuis te doen!!! en dat met 3 zonen thuis. Niet mijn soort huishouden dat weet ik wel.

Hij steunt mij, is er voor mij, wil met mij verder en durft met mij al die enge dingen in deze snelle vaart aan. En hij houdt ook nog eens van mij hihihi ook niet onbelangrijk. Daarbij had ik 4 katten en is hij een vogelmens die nu elke dag bedolven onder katten op de bank zit. Wat dat betreft niks te klagen hoor.

Maar of zijn vluchtgedrag uitkomt, nou nee. Wat dat betreft hadden mijn zwangerschappen wel wat makkelijker mogen zijn.
Ach af en toe een uitbarsting en daarna kunnen we er weer een tijd tegenaan.

Terug
Bovenaan