Mannen

Ik herken ook wel een deel van je verhaal. Het ligt waarschijnlijk toch anders voor mannen dan voor vrouwen. Wij zijn ook gefixeerd op ons lichaam. Zij geven het zaad (plat gezegd) en daarna moet ons lichaam het doen.
Mijn vriend wil opzich wel klussen, ook al heeft hij soms ook geen zin, maar ik lees er vanalles over en weet ik wat nog meer. Hij vindt dat ik er teveel mee bezig ben.
Kijk maar op dit forum, het zijn allemaal vrouwen. Mannen zijn vaak ook wat nuchterder.
Het komt wel goed hoor...hij voelt waarschijnlijk een bepaalde druk.

Succes!!! xMije

Volgens mij hebben wij dezelfde vent :) Of ze zijn broers, want die van mij doet precies hetzelfde. Toen ik zwanger was van mijn eerste was hij er in het begin ook niet zo mee bezig. Maar toen mijn dochter er eenmaal was...Nu zijn we dus voor een 2e 'bezig' en jouw verhaal had het mijne kunnen zijn.Ik heb me er maar bij neergelegd en probeer zelf een beetje te mikken. De man van mijn vriendin is het tegenovergestelde, heel meelevend enzo. Doet wel eens een btje zeer, maarja, kerels zijn kerels. Je bent in ieder geval niet de enige (en ik dus ook niet)Succes meid!

Hoi. Ik heb er ook zo 'e'en. Ook bijna hetzelfde. We hebben ook al een keer een woordenwisseling gehad omdat ik inderdaad wilde vrijen omdat ik dacht het is nu of nooit en hij niet. maar ik denk dat het een deel onkunde is en dat we ons zelf inderdaad voor een deel een beetje gek zitten te maken met het vrijen op de juiste dagen enzo. Dus wij moeten een beetje van hun leren en sommige mannen moeten ook maar een beetje zich proberen in ons in televen vind ik. We willen gewoon allemaal hardstuikke graag/. Suc6

Terug
Bovenaan