mannen!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal

bedankt voor jullie reacties onder mijn vorige bericht. en even voor anoniem? ik moet 21 Febr. ongi worden wat ik dus hoop van niet! Gister avond was ik een beetje boos op mijn ventje
want hij zei dat ik er niet te veel op moet doen dat ik misschien zwanger ben. en dat ik er veel te veel mee bezig was en dat het elke keer weer een grotere teleurstelling is. ik denk dat hij er niet te veel mee bezig wil zijn of in ieder geval niet laat merken want als ik er over begin dan reageert hij niet zo als ik hoop. Hij wil wel graag een kindje maar ik denk dat hij niet weet hoe hij er mee om moet gaan. Dus ik wacht wel af.

P.S. Hoe reageert jullie mannetjes hierop?

Liefs jessica.

Ik ben nog maar net bij dit forum terecht gekomen... Ik ben in januari gestopt met de pil, en maandag ongi geworden. Kan ook niet anders, zou wel heel voorbeeldig zijn als we al zwanger zouden zijn! Toch vond mijn vriend het wel spannend of het toch raak zou zijn. Mijn vriend is er verder zelf niet erg mee bezig, maar toen ik tijdschriften voor hem neerlag keek hij er wel in en reageerde erop op een later tijdstip. Je zal hier niet veel aan hebben nu...
Verder kan ik je niet helpen met een oplossing. Ik heb hier (nog) geen ervaring mee. Ik zou wel blijven praten, dat is toch het beste lijkt mij.
Toch wens ik je veel sterkte en succes.
Groetjes J

die vent van mij is ook er niet erg mee bezig.. maar hij wil het wel graag anders zou hij het ook zeggen als hij er niet klaar voor was... maar ik heb ook het idee dat hij ook niet goed weet hoe hij er mee om moet gaan .

Mijn man zei precies hetzelfde tot ik mij erbij neer had gelegd.Nadat ik dikker werdt begon hij telkens.nadat ik niet zwanger was en er een kieste in mijn eierstokken bleek te zitten draaide hij helemaal bij en kijkt overal in waar maar iets te zien is voor of over babys die mannen draaien wel bij.Ik begrijpo het ook wel want als je er te veel met bezig bent kan het ook langer duren ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen.

groetjes

Hallo!

Ik heb ook dikwijls het gevoel dat ik m'n ventje er té veel mee lastig val. Hij zegt wel dat het niet zo is en dat hij het ook wel chique vindt, maar ik denk toch dat het voor vrouwen sowieso heel anders is. Je voelt al die veranderingen in je lichaam als je stopt met de pil en dan ben je er zo al bewuster mee bezig. In mijn omgeving zijn er een aantal zwangere vrouwen en ook wat vriendinnen die ook aan 't proberen zijn zwanger te worden. Dat maakt het er natuurlijk niet makkelijker op om er minder mee bezig te zijn.
De mannen zullen het er onder elkaar denk ik toch een stuk minder over hebben dan ons :)

Ik denk dat het voor een man eigenlijk pas écht begint van 't moment dat hij effectief het buikje ZIET groeien bij z'n vrouw... Wat denken jullie?

groetjes

Tja mannen,
Ik denke dat dat ook komt omdat wij er veel meer aan denken doordat w" vanalles voelen (of denken te voelen) of elke keer als we naar het toilet moeten denken we eraan enzovoort. Niet te veel achter zoeken. En mannen zitten nu eenmaal anders in mekaar. Gelukkig maar of we zouden nooit zwanger kunnen worden...
Febe

Hoi,

Mijn man en ik zijn er allebei echt wel even veel mee bezig. Ik denk ook wel dat het voor ons allebei even spannend is.
Alleen ben ik meer met mijn lichaam bezig; wat ik voel, wanneer ik de eisprong heb, wat doet mijn temp enzovoort.

Liefs Nanda

Wij zijn er allebei op onze eigen manier mee bezig. Ik heb weleens in het verleden gedacht van niet,maar helemaal nu we al een jaar verder zijn na mijnmiskraam en we in het ziekenhuis lopen,merk ik dat hij er net zoveel mee bezig is als ik ben. Wel komt er voor de vrouw nog eens extra bij dat je alles in je lichaam voelt of denkt te voelen. Succes,XXX

Terug
Bovenaan