mannen ?

hihi, mijn man zeurt meer over msn dan over het forum, maar gisteravond heb ik hem even laten msnen en dat vond hij toch ook wel leuk!

Hier geen geklaag maar en werd me verteld dat ik vandaag maar eens moest gaan forummen. De afgelopen dagen ben ik er weinig geweest (misschien ook maar beter)
Mijn oudste is er ook voor een aantal hier en die heeft natuurlijk ook aandacht van zijn mammie nodig.
Het voordeel hier is dat wij 2 pc's naast elkaar hebben staan dus bekvechten over wie achter de pc gaat hebben wij niet.

Groetjes,

Annemiek

hee, annemike

Dave heeft inmiddels een spiegelreflex gekocht, dus de mannen kunnen samen gaan spelen straks, hihi

quote: weerdje schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-08-2007 22:04:41'));

Hallo

ik ben de laatste tijd wat meer bezig met hyves,forum,msn
Mijn man word hier stapelgek van heb ik de enigste man die mijn verslaving niet begrijpt ?
Hij vind ons met elkaar maar een stelletje mutsen bij elkaar
nu zegt die vraag eens of die andere vrouwen nog tijd voor hun mannen overhouden ( hij heeft het zo slecht klaag, klaag )
dusse nog meer mannen die er niets van begrijpen ?
Groetjes Monique

O ja, die kerel van jou kan idd wel klagen, hoor .

grijnzzzz.... zorgen dat je man in ploegen gaat werken. Als hij dan niet thuis is, kun je uren aan de pc.

Manlief vindt het af en toe maar een beetje saai... Hij heeft geen kind aan mij als ik de laptop heb, ha, ha  
Tja, dan ontfermt hij zich maar over de afstandbediening...

Ja, ik snap eigenlijk niet waarom die mannen nog klagen, de afstandsbediening hebben is toch de droom van iedere kerel, die van mij was gisteren heel blij dat hij "in control" was!!!!

Als het aan Dave lag, keek hij elke dag 2 films... hij is helemaal filmgek. Nu kan hij elke dag kijken zonder commentaar van mij... Is het ook niet goed!

mannen weten gewoon niet wat ze willen

Terug
Bovenaan