Mannen!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Moet ik dan echt  alles ZELF doen!!!!!
Lieverd ik ga even boodschappen doen geef jij Jayden even een broodje?, eeh ja anders doe ik wel boodschappen en wat moet er dan op en hoe groot moeten de stukjes dan en moet er boter onder en moet ie dan ook drinken en wat dan  ?????????????
Eeh schat waar was je de afgelopen 9 maanden???????
Af en toe voel ik me net een alleenstaande moeder ben ik dan de enige die alles weet?
S morgens sta ik altijd op voor onze kleine ik zei anders sta jij morgen is op nou een drama, Char welke fles hoeveel water en hoeveel melk ??(weet ie echt wel)
Natuurlijk pakt hij de verkeerde fles die net niet in de magnetron past en met 180 cc water omvalt (onze magnetron staat op de koelkast) menneer scheld een beetje en gaat vervolgens dood leuk weer in bed liggen.
En mama mag alles opruimen en vervolgens alsnog de kleine doen.
Nou morgen nog maar is proberen, en dan met een beetje voorbereidend werk haha.

Ben ik de enige met zulke momenten offff zijn er meer mama s die zich af en toe af vragen waar man lief mee bezig is?(natuurlijk niet altijd maar hier en aar een moment)

Groetjes Char

hahaha   ik herken het wel hoor, maar dat was meer bij de eerste, nu bij de 2e gaat het een stuk beter!! in de jaren een beetje"opgevoed"zeg maar
maar weet dus wel hoe vervelend en frustrerend het is!!!!

groetjes susanne

Hahahaha ja hoor! Ik herken het ook wel!
Gelukkig weet hij wel precies wat hij moet doen als het om ons dochtertje gaat maar hier is dat dus met het huishouden!!!
(op welk knopje moet ik dan drukken als ik lasagna in de oven wil zetten?? kom eens even kijken!! Ik weet niet hoe de wasmachine werkt! Kun jij de verwarming even instellen??  Argggggggggg!!!!!
Dat is gewoon makkelijkheid hoor!

Maar goed, ik ben eigenlijk al heel blij dat hij precies weet wat en wanneer ons meisje te eten krijgt en gaat slapen enzo, en dat dan ook allemaal uit zichzelf doet! Hij vind het gewoon leuk!
Alhoewel  IK wel de "schema'"s" elke keer moet veranderen als ze iets nieuws mag/moet hoor!
Als ik dat niet had gedaan, had ze nu nog 7 flessen op een dag gekregen zonder bijvoeding!! Hahaha!

Hier hetzelfde als bij Susanne;
Bij de eerste moest ik ook alles uitleggen en voordoen.
Nu bij de tweede doet hij het prima!
Maar ik moet eerlijk bekennen dat het destijds ook wel een beetje aan mij lag; ik had een beetje moeite met dingen uit handen geven, zeg maar.
En ja, als je altijd alles 'zelluf ' wil doen, dan leert hij er niks van en bovendien vond hij dat ook wel erg makkelijk!
Sil

precies Sil! Mijn vent kan en weet alles prima, maar ik loop ook vaak te controleren of dingen moeten zo nodig op MIJN manier.....tja, dan is het ook niet gauw goed natuurlijk. Ik probeer dat niet meer te doen. Ik zeg niet meer wat ie moet doen, want dat doet hij het gewoon zelf en zijn manier is ook goed.......ok, BIJNA goed dan  

groetjes
Mie

Ja hoor, echt soms.... . Hier ook talloze voorbeelden... Zo zou ik laatst met een vriendin wat gaan eten in de stad. Kom ik terug omdat ik wat vergeten ben, staat vriendlief met een moeilijk gezicht naar de magnetron te kijken en de pasta die opgewarmt moet worden. Hij kijkt naar mij  en vraagt vervolgens in alle oprechtheid 'hoe moet dit?', Vriendlief is 38 en heeft jaren op zichzelf gewoond.
Ik ben hard gaan lachen en weer weggegaan...

Groetjes, KT

Ik heb dat probleem totáál niet hoor!!
Als ik binnen stap, gooit ie rozenblaadjes op de grond waar ik loop...
Ik plof op de bank en wordt op zijn wenken bediend, en ik heb zo een mooi butlers belletje.. waarmee ik hem ten alle tijde kan commanderen...
Hij veegt mijn kontje af na het schijten... doet de afwas, het hele huishouden....

Klinkt wel erg ongeloofwaardig hé??? Nou...... dat is het dus ook!!!!
Hahaha, ik zou gillend GEK worden van een vent zoals ik hier boven heb geschreven... hahaha.
Nope, de mijne doet zijn "standaard" klusjes/dingen die we hebben afgesproken, als ik iets gedaan moet hebben vraag ik het, en als hij iets vergeten heeft krijgt ie op zijn flikker (geld ook andersom hoor!) Maar geen probs ermee, heb ik ook moeten leren.. dat ie het op ZIJN manier doet.

Groetjes Debby mv B'Elanna

Whahaha debby, ben meteen mijn ochtendhumeurtje kwijt!!! hahahaha

Terug
Bovenaan