Mannen!

Ben benieuwd naar jullie mening en hoe jullie mannen hier mee om gaan..
Ik had met mijn vriend afgesproken om niet meer dan 4 drankjes te drinken tijdens een etentje met vrienden bij ons thuis i.v.m de baby die ieder moment kan komen. Nu heeft hij gisteren toch behoorlijk wat gedronken en ben ik daar heel boos over geworden. Hij was niet dronken, maar hij had niet meer mogen rijden, dat weet ik zeker. Hij vindt dat ik een beetje overdrijf, maar ik mag 9 maanden niets drinken, heel veel dingen niet eten (ook nog extra dingen ivm diabetes) wat ik niet erg vind, want je weet waar je het voor doet maar dan doet hij moeilijk over een avondje in het weekend. Door de week drinkt hij sowieso niet, maar is dit nou zoveel gevraagd?? Wij vrouwen hebben het toch veel zwaarder?!
Sorry voor mijn geklaag, maar moest het toch even kwijt..

Groetjes Kim

heel herkenbaar
hier ook al een discussiepunt geweest..........
ik moet zeggen vanaf de afgelopen week houdt hij zich keurig aan de afspraak.
Ik heb ook heel duidelijk gemaakt dat ik niet met een man met een enorme kegel in het ziekenhuis ga zitten dan bel ik wel iemand anders
sterkte

Hey Kim.

Herkenbaar hoor!
Heb mijn man toch ook maar vriendelijk verzocht om nu geen alcohol meer te drinken. Doordeweeks drinkt hij nooit, alleen op vrijdag en zaterdag avond.
Hij zei doodleuk twee biertjes kan best hoor.
Terwijl hij weet dat ik een hekel heb aan ook maar 1 slok drinken terwijl je moet rijden.
Dus ik riep heel hard dan rijd ik zelf wel tijdens mijn weeën naar het zkh.
Kreeg toen gelijk terug, wat ben ik blij als jij niet meer zwanger bent, je bent niet te genieten. Haha en dat zegt hij!
Uiteindelijk heeft hij 1 flesje gedronken want die was al open.

Nog even volhouden voor de mannen:)

Liefs Danielle

Dan is mijn man toch heel anders.
Die vroeg gister van mag ik een biertje nemen of heb Je het liever niet?
Dus ik zei als Je zeker weet dat je het er bij 1 kan houden dan mag het. Dus gister avond net na het eten heeft Hij 1 biertje genomen en daarna is Hij netjes over gegaan op de cola. Ook is Hij vanplan om malt bier in huis te halen zodat die toch een biertje kan drinken.
Ik Wil graag thuis bevallen en tot nu toe mag dat ook. Of mijn vliezen moet binnen nu en ander halve week breken dan moet ik wel naar het ziekenhuis. Ben nu 36 weken en 1 dag zwanger.
Hoop voor jullie dat je mannen naar jullie luisteren.

Liefs debora

Bedankt voor jullie reacties! En Debora ben maar blij met zo'n begripvolle man!
@ Danielle, fijn he zo'n opmerking? Dan zou je toch zo graag een dag willen ruilen? Als hun maar 1 dag zouden voelen wat wij zouden voelen, die zouden zichzelf zo zielig vinden haha..
We hebben het er nog een keer over gehad in bed gisterenavond en ik denk dat hij het nu wel door heeft dat hij erg onredelijk is geweest. Vooral omdat ik gisteren weer behoorlijk last van voorweeen had, denkt hij nu toch wel dat het ieder moment kan gebeuren.. Maarja eerst zien en dan geloven. Vrijdag komen er weer vrienden eten (onder voorbehoud) dus dat is een goeie test :)

Groetjes!

Hier een nog ander verhaal, mijn vriend drinkt geen alcohol!! Hij vindt er echt niks aan...
Dus dat is hier geen discussie!

Kan me voor jullie wel voorstellen dat dat echt vervelend is. Zeker zo aan het einde van je zwangerschap en je elk moment kan bevallen wil je toch van je partner op aan kunnen!! Goed dat jullie er met ze over praten en hopelijk is de boodschap nu duidelijk!!!!

Succes met de laatste loodjes en etentjes!!

wat vervelend voor je!
ja mannen begrijpen het soms niet helemaal.
gelukkig is mijn man niet zo'n drinker.
als hij in t weekend een biertje pakt dan vraagt hij nu t eerst even.
nu drinken we weleens een rose biertje 0%! erg gezellie met wat hapjes op tafel.

en toch hebben mannen het ook pittig zo in de laatse fase het is voor hun ook eng en spannend, misschien dat hij daardoor toch wat meer aan zich zelf dacht.

succes en praat er over.

groetjes dion

wat vervelend zeg !!!

mijn man vraag vaak hoe voel je je kan ik een biertje drinken ... en hij kan er ook wel heel goed tegen moet ik zeggen ... hij werk heel erg veel en door de week drinkt hij nooit wat ,,, dus in het weekend mag hij van mij best wel wat drinken ben nu 35,3 weken maar als ik me niet goed voel drinkt hij ook niet hebben we afgesproken ... en weet je wat het is met die manne (in ieder geval bij mij hihi) ik denk dat hij het soms wel heel erg zwaar heeft met mij ,, en hij blijft zo lief voor me hij doet alles wat ik van hem vraag en nog doet hij het niet goed genoeg in mij ogen pffffffff ik word soms echt niet goed van me zelf ... dus een biertje drinken voor hem kan soms echt geen kwaad ,, en de meeste mannen kunne wel wat hebben en gaan der toch echt niet laveloos drinken als hun vrouw op springen sta ....

iedereen sucses er mee !!!

Terug
Bovenaan