Mannen!

Gelukkig heb ik ook een gemakkelijke man qua drinken want dat doet hij nu wel minder of soms niet maar hier heb ik een voetbal fanaat,
1 keer in de week voetbalt hij in de zaal zondag morgens op het veld met meet heel veel pech ook nog naar de thuis wedstrijden van FC Twente.
En dan word ik boos als hij een hele zondag weg is. Maar dan zegt hij gerust ach dan doe je toch lekker rustig aan en ga je op de bank liggen.....
Net of ik het zo leuk vind om de hele zondag alleen te zitten.
Ojee wat klagen hé.
Maar wel lekker.
XXX Chan

Denk dat ik jullie reacties even aan hem laat lezen als het komend weekend nog niet doorgedrongen is :)
Maar verder is hij erg lief voor me en doet hij eigenlijk alles wat ik vraag.
En het is ook niet dat hij dronken is, maar hij moet natuurlijk wel in staat zijn om naar het ziekenhuis te rijden en dat heb ik liever niet als hij gedronken heeft.
Denk dat hij het wel begrepen heeft nu, we zullen zien.
En natuurlijk is het voor de mannen ook zwaar, al die hormonen die af en toe op hol slaan en het machteloze gevoel als we ergens last van hebben..
Maar die 3 weekenden die hij wat rustiger aan moet doen.. Dat zou toch geen discussie moeten zijn...
Kijk er wel naar uit om samen een glas champage op onze zoon te drinken als hij er straks is, zal wel gelijk teut zijn... :)

En Chan, klagen is soms wel lekker ja..
Jij succes met je voetbalfanaat!

Groetjes Kim

Terug
Bovenaan