mannen..

Is dat bij jullie ook zo? Hij zegt wel dat ie overal mee helpt maar als puntje bij paaltje komt ho maar... wij zijn net verhuisd, er staat overal rotzooi waar ik niet mee mag sjouwen maar ik doe het toch want ik wil mijn huis op orde hebben voor de feestdagen en als ik op hem moet wachten... ik zit al vanaf het begin thuis met bekkenklachten en mijn vriend zegt elke keer als ik ergens mee moet helpen moet je het zeggen maar hij doet het nooit. en als ik het hem dan vraag ben ik de boze wolf... pff
sorry moestveven klagen!

Hihi.....wel herkenbaar hoor!de meeste mannen maken zich gewoon niet druk en doen alles op eigen tempo.komt het vandaag niet dan morgen wel....het is vaak geen onwil van ze en ze willen ons zeker helpen maar niet zoals wij dat willen.ik wil bv ook graag dat alles aan de kant is enzo.maar mn man kan zich prima vinden in de rommel van de kids (ook al is het avond)hij noemt mij nogal eens:mien dobbelsteen haha.en word soms moe hoe hij me bezig ziet....als ik bv gewerkt hebt heeft ie het te druk gehad om te stofzuigen enzo....wij vrouwen kunnen nu eenmaal veel meer dingen tegelijk,zoals kids bezig houden en ondertussen opruimen,das bij die mannen bijna onmogelijk haha
liefs jootje

Hoi, ik heb daar geen last van. Mijn mannetje doet de dingen die ik vraag. Is zelfs zo erg dat hij dingen uit zich zelf doet. Hij wilt niet dat ik teveel aan het huishouden doe en dan is hij mij gewoon een slag voor hahaha.
Als ik wat gedaan wil hebben, dan vraag ik het hem.
Wil ik graag dat hij wat voor me doet, dan doet hij dat ook. Ik vraag zeker niet aan hem wil je dit direct doen, maar vraag wil je dit doen vandaag of als je vrij bent. Nou dan is het ook gedaan.

Heerlijk zo'n man. Als ik het om mij heen hoor, heb ik het zeker getroffen met hem!

x Yvonne

Mijn man doet het wel maar ook op zijn eiegn moment. Hij vind januari vroeg genoeg om met de babyspullen te beginnen. is het ook wel, maar niet voor mij met mn nesteldrang haha. Jaja, het is bij al begonnen hoor. Ik moet het huis steeds aan kant hebben, ben alle kasten al aan het uitzoeken, de grote schoonmaak aan het plannen etc. We hebben nu allebei heerlijk een weekje vakantie en ik heb hem zover dat hij dinsdag de babyspullen naar beneden haalt!! Heb gezegd dat als hij het niet doet, ik het ga doen. En ik mag het niet doen dus...
Met een beetje doorduwen/zeuren luisteren ze vaak wel. Gewoon om van het gezeur af te zijn hihi!

Liefs ciomama

Ik mag ook eigenlijk niet klagen! Heb een schat van een vent:). maar soms lucht het wel even op.. hij verwacht ook dat zijn overhemden gestreken zijn maar ik wacht als 2 weken dat hij kleren opruimd die hij uit een vuilniszak op onze slaapkamer heeft gegooid omdat hij iets zocht.. het ergert hem niet hij doet liever andere dingen..
Ik heb die nesteldrang ook al heel erg! Wil alles op orde hebben en dat is heel lastig als je net verhuisd bent.. gelukkig is onze babykamer al wel af:) alleen nog een schapje aan de muur.

Ow hahaha... gelukkig ben ik niet de enige!! Het is hier namelijk net zo. Merk toch dat ik wat rustiger aan moet doen en als ik dat niet doe heb ik de volgende dag giga last van mn rug. Vraag lief en netjes of hij de zware dingen wil doen en hij zegt (zoals het hoort) keurig ja...maar in de praktijk gebeurt het dus niet. Gisteren een flinke ruzie gehad omdat ik echt zat was. Ik kan verdorie gewoon niet alles meer, al zou ik graag willen. Uit frustatie omdat het niet gebeurt doe ik het zelf maar, maar dan krijg ik de volgende dag de rekening (rugpijn). Ik probeer maar zoveel mogelijk tot 10 te tellen en als dat niet helpt dan maar tot 100 ;-)). Je bent dus niet alleen hihi.

Zooo herkenbaar. Hij is een schat en doet heel veel wel, maar als ik hem wat vraag is het ja zo. Maar zo is voor hem over 3 weken of helemaal niet soms. Als ik dan mijn mond open doe krijg ik meteen een sneer terug, hij doet immers toch wel iets in huis?! Ja.. Maar als ie nou gewoon even doet wat ik hem vraag. Hij was een week vrij en elke dag kom ik moe thuis uit werk. Moet de vaatwasser nog leeg, het aanrecht nog schoon, de was zit nog in de machine etc etc... En dan wordt ie boos als ik mijn teleurstelling uitspreek.
Nouja elke man heeft zo zijn momenten, daar hebben we maar mee te leven ;) ik blijf gewoon doorgaan en alles voor zijn neus opruimen, in de hoop dat ie het ooit net zo oppakt als ik... (vast niet hahaha)

Ow meiden ik heb ect niks te klagen, de mijne doet bijna alles in huis wat mij niet meer lukt. En verder doe we het huishouden boodschappen en de rest altijd al samen, hij kookt eigenlijk iedere avond. en heeft het soms nog drukker met nesteldrang dan mij haha

heerlijkheid

Terug
Bovenaan