mannen..

hoi immke, gaan we voor de bevalling nog buurten?

hier is het niet veel beter hoor.
De vaatwasser wordt 1 dag per week aangezet, en dan gelijk 3x want van de hele week staat er
ook de was is hetzelfde
en de kattenbak

ach ja het is beter dan de vorige keer.
zijn manier van stress verwerken is opsluiten achter de pc of in zsijn rookhol
dus dat hij daar weg komt en wat doet vind ik al heel wat
hij doet ook mara's badje elke dag en speelt met haar

maar een lijstje maken werkt niet, vragen werkt niet, zeuren werkt niet, zaadje planten en wachten tot het uitkomt wel

ik heb daarom op marktplaats meisje gezocht die voor tientje elke week uurtje hier wil poetsen
dus ipv alles accepteren en blij zijn met wat hij doet of juist gefrustreerd raken van alles wat blijft liggen heb ik aktie ondernomen.
Dat meisje is echt een vriendin aan worden ze past kwa karakter toevallig leuk bij ons en heeft met een oude bekende van mij. ze poetst echt goed en doet veel extra, echt lief van haar

en dat de ramen dan niet gelapt worden ach ja dan doe ik toch de gordijnen dicht?

ik kan niet veel, mijn man is niet perfect en we hebben ook niet zoveel geld dat dat meisje meer uren kan maken. dan maar zo

verder nog wel onze ruzies hoor, soms moet alles er gewoon ff uit want dat ik nu niks kan is goed zwaar ook voor hem

de ene keer heel herkenbaar, de andere keer springt hij gelijk op als ik iets vraag!

ik vraag al 3 weken of hij de commode uit elkaar wilt halen. dan is dat ook maar weer gebeurd voor de verhuizing, ipv dat hij alles op t laatste moment moet doen.

daarin tegen vroeg ik van de week: wil jij ff de vaatwasser doen en hij deed het gelijk!

wat betreft de kids heb ik niks te klagen. of hij doet t uit zichzelf (schone luier geven, in bad doen enz) of ik vraag het en hij doet het gelijk.

t ligt er dus maar net aan hier wat ik vraag!

liefs, do

Hoiii :)
Gelukkig heb ik geen klagen... Ik heb mijn man zo "getraind" dat hij direct iets doet als ik iets vraag.. het is denk ik voor zijn eigen bestwil.. want ik kan nogal erg geirriteerd raken als er iets niet op orde is.. dus hij behoudt zo de lieve vrede ;-) :p

Maar even serieus.. Ik heb normaal gesproken ook heel erg weinig energie om veel in het huishouden te doen. Het is vaak te zwaar voor me.. en hij heeft zo iets.. voor mij is het zo gebeurd en het maakt mij niets uit, dus als hij mij ermee kan ontlasten doet hij het graag. Dus daar ben ik super blij mee.. zeker nu alles nog wat moeilijker gaat..
Koken, afwassen, stofzuigen zijn vaak dingen die hij altijd doet..

Nu zijn we lekker met vakantie en probeer nu iedere dag voor hem te koken en te poetsen ;) hij heeft "vrij" :p

Ik ben dankbaar voor wat hij allemaal voor me doet ! Als het even kan, doen we het samen, maar als het voor mij te zwaar is, moet ik op de bank blijven van hem :)

Erg fijn zo'n vent ;)

Fijjne dag vandaag iedereen 1
Liefs

voor wie er niet uit komt en geen familie heeft die helpt, zoals bij ons. of simpelweg teveel tedoen heeft ivm verhuizingen en een extra handje kan gebruiken

dan is het misschien een tip
staan veel mensen op marktplaats die met schoonmaken wat wil bijverdienen

ik heb zelf een advertentie neergezet wat de taken waren en dat ik 7,50 per uur betaal, bewijs jij dat jij goed bent kan je 10 krijgen. Ook eerlijk erbij gezet dat wij 4 katten hebben want 1 turkse vrouw kwam na 1x niet meer terug.
diezelfde dag al 10 reacties! helft is niks hoor, maar wie jou aanspreekt nodig je uit voor gesprekje en daarna kies je wie jij in huis wilt hebben. Zowel mara als mijn katten reageerden heel goed op haar en ik voelde ook die klik, daar hebben we echt geluk mee, vorige keer was er minder klik maar er werd wel gepoetst en ze was betrouwbaar.

ik heb zo geen zorgen over de badkamer en wc, keukenkastjes en stofzuigen (4 katten en een dreumes) want dat zijn de dingen die mijn man dus niet doet. vieze luiers vind die ook niet zo, dan zet hij mara het liefst onder de douche en spoelt haar kont af!!!! dus ik doe de poepluiers wel weer.

hij zorgt wel voor mara en de dieren, afval, kattenbak, was en vaat.

Ik ruim alleen wat op zodat het netje blijft, en ik zoek de was bij elkaar.

Dus samen hebben we het heel schoon thuis
en het kost mij 40/50 euro per maand

Ik denk dat ik haar straks vraag of zij 1x 2 weken wil blijven komen, want die badkamer vind ik ook niet zo leuk werk, of keertje extra stofzuigen is altijd fijn.

ha meiden! nou ik heb om als eerste te zeggen een schat van een vent.. als ik vraag wil je ff stofzuigen doet hij dat echt wel. ook doet hij elke avond de vaatwasser voor me in ruimen, elke zaterdag de grote boodschappen!! maar er tegenover doe ik zelf de jongens in bad en naar bed. dat is echt gewoon mijn ding. maar ik herken ook wel alstie ergens geen zin in heb doetie het ook echt niet hoor. heb bijv al de schotten opgeruimd op de zolder, staat er nog steeds een ombouw van een opklapbed. moet gewoon naar de sloop nou gebeurd echt niet.. schuur is een ontplofte bom doetie ook niet.. nou dan denk ik laat maar het komt nog wel.. vaak voor de bevalling blijf ik net zo lang zeuren dat het wel goed komt en in de kraamtijd helptie echt overal mee waar die maar mee kan helpen. boodschappen etc.. echt super. jaja die van mij is echt wel een goeie dibbess

Terug
Bovenaan