Mannen

Hier ook een papa die vooral de kids bezig houd,en daar ben ik al erg blij om,als het om de kids gaat is er niks maar dan ook niks teveel,hij is helemaal gek op ze!Rivano vind ie erg lief en teder maar is eigenlijk nog veel te klein en teder voor hem.hij laat dat dan ook helemaal aan mij over,hem in bad doen??echt niet...en als ie huilt is het mama die er naar toe ga.hij kan heel goed tegen het huilen en vind heel normaal om hem een tijdje te laten huilen.ik vind hem daar nog te klein voor en ga meestal direkt naar hem toe om te troosten.
hij houd Rivano wel vast hoor maar als ie ga huilen geeft ie hem snel aan mij,met de medeling dat ie niet lekker zit bij hem haha...verder geef ik bv dus daarmee helpen doet ie niet,wel luiers verschonen als ik het vraagt
verder helpt ie soms mee met bv stofzuigen een boodschapje,kleine dingetjes zeg maar
meeste huishouden en koken is voor mij,maar goed daar ben ik nu ook voor thuis en mn man werkt 5 volle dagen dus meer kan ik niet verwachten van hem...ben dik tevreden zo

liefs jootje

hahhaha mannen he

ik heb op mijn wasmachine en droger een gebruiksaanwijzing geplakt, dus deze zwangerschap heeft hij het geleerd, en nu mag die het mooi doen
ik vond de was loslaten wel moeilijk maar aangeizen ik nog mag vouwen, opruimen en strijken ga ik het echt niet overnemen

badje duurde 10 mnd bji de 1e en nu gaat hij al wekeklijks douchen met jonna, mannen hebben gewoon veeeeel meer tijd nodig om te veranderen en zien het vaak ook zelf niet eens
maar als je toelaat en niet erover praat wordt het ook niet anders hoor, let dus wel op dat je niet teveel hooi op je vork neemt

ik hou mijn huishoudster/vriendin mooi aan om 1x2 weken het sanitair goed te doen, dat schiet er bij mij toch altjid in. en 1x extra stofzuigen. Want met 4 katten en 2 ratten en 2 kids is dat wel fijn

paps zou de grote boodschappen blijven doen, maar nu vindt hij het zo gezellig als ik met de meiden meega, oftwel nu doe ik het toch. bne r toch ingesstonken hihihi

vandaag zijn de 2 vogels weer de voliere in, daar ben ik wel blij mee. en vorig jaar heeft hij de hele tuin afgetegeld en afgemaakt, voor mij en de kids

nu nog werk ergens in ons ritme proppen, 16e is het weer zover

Terug
Bovenaan