Hier ook een papa die vooral de kids bezig houd,en daar ben ik al erg blij om,als het om de kids gaat is er niks maar dan ook niks teveel,hij is helemaal gek op ze!Rivano vind ie erg lief en teder maar is eigenlijk nog veel te klein en teder voor hem.hij laat dat dan ook helemaal aan mij over,hem in bad doen??echt niet...en als ie huilt is het mama die er naar toe ga.hij kan heel goed tegen het huilen en vind heel normaal om hem een tijdje te laten huilen.ik vind hem daar nog te klein voor en ga meestal direkt naar hem toe om te troosten.
hij houd Rivano wel vast hoor maar als ie ga huilen geeft ie hem snel aan mij,met de medeling dat ie niet lekker zit bij hem haha...verder geef ik bv dus daarmee helpen doet ie niet,wel luiers verschonen als ik het vraagt
verder helpt ie soms mee met bv stofzuigen een boodschapje,kleine dingetjes zeg maar
meeste huishouden en koken is voor mij,maar goed daar ben ik nu ook voor thuis en mn man werkt 5 volle dagen dus meer kan ik niet verwachten van hem...ben dik tevreden zo
liefs jootje
hij houd Rivano wel vast hoor maar als ie ga huilen geeft ie hem snel aan mij,met de medeling dat ie niet lekker zit bij hem haha...verder geef ik bv dus daarmee helpen doet ie niet,wel luiers verschonen als ik het vraagt
verder helpt ie soms mee met bv stofzuigen een boodschapje,kleine dingetjes zeg maar
meeste huishouden en koken is voor mij,maar goed daar ben ik nu ook voor thuis en mn man werkt 5 volle dagen dus meer kan ik niet verwachten van hem...ben dik tevreden zo
liefs jootje