Mannenstunts...

Kijk, het is geweldig dat de moderne man ook voor zijn zoon of dochter zorgt. Ik vond het gisteren dan ook erg vertederend dat Hans en Lydia hand in hand richting de toiletten liepen van de Duitse super voor een schone luier. Inmiddels had ik de inhoud van een overvolle boodschappenkar al vakkundig in de auto gestouwd en nog kwamen ze niet terug. Toen ze er eindelijk weer aan kwamen, bleek dat Hans dus weer een leuke stunt had uitgehaald: bij gebrek aan ruimte had hij de luiertas tijdens het verschonen in de wastafel geparkeerd, onder een sensorkraan. Geen seconde over nagedacht (zijn verweer later: bij de Chinees doen ze het ook 9 vd 10 x niet... Ja maar dat is bij de Chinees en niet bij de Kaufland!). Vandaag had ik dus een heerlijk klusje: oude broodkruimels en rozijntjes uit een sompige tas vissen...
Lief bedoeld, maar ik lag compleet in een deuk. Halen de vaders van jullie guppen ook weleens zulke stunts uit? Ben benieuwd...
Groetjes, Rianne, Lydia en Hans

Haha, geweldig! Ik zie het helemaal voor me...
Ik kan even niet op zulke stunts van papa komen (volgens mij zijn er ook meer van mama... ), zal er eens goed over na denken.

Groetjes,
Myrna mv Isis

Hahaha, wat een leuk verhaal. Zie het helemaal voor me.....

Tja, hiet niet meteen een voorbeeld voorhanden, eigenlijk doet hij het wel erg goed met ze (al is er op zijn papadag áltijd makkelijk gekookt, een niet uitgeruimde vaatwasser en de bovenverdieping nog in dezelfde staat als toen ik het pand verliet...... maar drie stralende gezichten en dag vol avonturenverhalen doen je dat instantly vergeten).

Maar goed, is je luiertas ook weer eens lekker opgeruimd haha

Groetjes
Susan

Ja hoor, ik kan bij binnenkomst raden waar ze vandaag geweest zijn. Als ik wegglij over al het zand in de gang (echt veel!!!!) dan zijn ze naar de speeltuin geweest. Als het volume van de stereo op mega hoog staat hebben ze een dans-sessie gehouden. Als kian onder de korsten zit hebben ze smeerkaas gegeten ..... En zo nog meer. Maar het kan me niks schelen. Ik vind het geweldig te zien hoe die twee lol hebben samen!
Liefs Nelleke

haha lach me krom
weet ik dat ik marco iris daar niet hoef te laten verschonen we komen ook regelmatig bij de kaufland. ( in aken en hertzogenrath dan )
super leuke grote winkels.

toen iris kleiner was toen wilde een vriendin van ons iris verschonen. marco ging mee naar boven om te kijken of ze het goed deed.
ze deed het prima en ze waren super tevreden met hun tweeen.
dus toen ik iris erna ging verschonen bleek dat de luier verkeerd om zat plakkers op de rug.
super team die twee hahaha.
groetjes petra

Wij gaan altijd naar Kleve, wonen een stukkie noordelijker
Ik vond het wel humor, hij haalt altijd van dat soort maffe dingen uit, laatst haar pantoffels verkeerd om, en hij had er nog extra op gelet ook...
Maar zonder gekheid, het is echt geweldig om die 2 samen te zien, vooral samen boekjes lezen en naar de eendjes toe vinden ze geweldig. En als hij thuis komt zet ik de voordeur een stukkie open en stuur ik haar daar naar toe. En dan is het altijd groot feest: PAPA?!?!?!?!?!?! Dus ik vergeef hem al die 'grapjes' met liefde, alleen heel soms zou iets meer handigheid wel handig zijn...

Terug
Bovenaan