Mannenstunts...

Whahaha! Die Hans, heerlijk die mannen.

Dit zou een stunt voor mijn zusje zijn, die kan ook zo lekker handig zijn. Oh en ik heb zelf een week of wat terug ook wat doms gedaan, ze was echt in een mekkerstemming en ik mocht geen luier omdoen, ze ging steeds staan en lag te draaien, dus eerst maar een shirt aan enzo. En tja... toen dus de luier vergeten. Kind huilen na het slapen, denk wat is er nu weer?? Vraag het aan haar, krijg ik te horen NAT! Och wat voel je je dan rot!

Groetjes Nanda

Hier ook nog niet echt blunders. Alleen doet Chiel haar schoentjes nog wel eens aan de verkeerde voet. En hij heeft een keer haar broek acherstevoren aangetrokken (maar het was ook wel een raar broekje moet ik toegeven).

Ik vind het ook gewoon geweldig om die twee samen te zien. Kennen jullie die reclame van de Unox, met Jan Vayne? Dat meisje is dan zooo blij om hem te zien als ie thuis komt dat ze echt verzucht: papaaaaaa. Dat doet Amy ook elke keer als ze Chiel ziet.
Dan smelt ik echt helemaal.

Groetjes Lilian

Kan mij alleen herinneren dat vlak na de geboorte  van Chris mijn man altijd het haasje was met verschonen.
Zal je toch denken...het derde jongetje....je bent er zelf ook 1....dan moet je toch bekend zijn dat piemeltjes in een boogje plassen

nou, de eerste verschoonbeurt in het ziekenhuis....mijn man drijfnat....
en ik denk dat dat in de kraamweek nog wel 4 keer gebeurd is

Haha en Mama...is nog nooit nat geworden...

groetjes Pascal

Zitten er tegenwoordig 2 in emmerich? Ik ken alleen die aan de Spielbergerstrasse (of zoiets). Ik ging eerder idd altijd naar Emmerich, maar ik wil ook nog wel eens naar de Real in Rees, en dan ga ik binnendoor terug. Bovendien is het in KLeve allemaal net ff wat groter (ik ga niet naar degene als je Kleve net binnen komt vanuit Emmerich, maar naar die andere die nog groter is). En de DM op het plein is daar zo lekker groot en heeft een groter assortiment, en de Elefanten Outlet en de BabyOne (ooit van jou gekregen die tip...) dus we tuffen eigenlijk altijd ff door naar Kleve. Ik ging eerder eigenlijk elke maand, maar dat was ik een beetje zat, nu gaan we met zijn drietjes eens in de 3 maanden. En heel soms rijden we dan via 's Heerenberg door naar Varsseveld, naar de Helmink diepvriesservice, maar dat combineren we meestal met een bezoek aan de ouders van Hans in de Heelweg.

vraagje: is het een grote Real in Rees ??
We gaan vaak naar Dtsl. toe maar een fatsoenlijke grote Real zien we graag.
Wij zitten altijd in Essen te essen und te kaufen.

di silva

Rees is enorm groot! De grootste super die ik tot nog toe heb gezien in Duitsland. Maar niet echt in de buurt van Essen toch? Wij doen altijd een rondje: doorrijden over de snelweg tot Rees, dan binnendoor naar Kleve via een groot plein (http://www.eoc-kleve.de/         ) met oa de DM, veel kinderschoenenwinkels, grote babyzaak, kledingwinkels etc, dan door naar de Kaufland en soms nog naar de Trinkgut voor Tsjechisch en Mexicaans bier. En heel soms ga ik naar www.centro.de in Oberhausen, iig met de kerstmarkt.

Nog meer Duitslandgangers hier? Kunnen we tips uitwisselen...En er kwam toch ook iemand uit Isselburg? Daantje geloof ik? Dat zag ik gisteren nog op de borden staan.

Terug
Bovenaan