@marianwordtmama

A

Anoniem

Guest
hey hoe gaat het met jou en je kleine meisje, je bent hier lang niet geweest zeg leuk dat je er weer bent.

groetjes an

Hey An! Dank je wel voor je  berichtje.  Leuk dat ik niet vergeten ben :) Ik ben idd een hele tijd niet op het forum geweest. Vanaf de dag dat ik weer aan het werk moest eigenlijk....   Komt vast bekend voor.. druk druk druk. En of het de hormonen zijn of nog steeds het veranderde ritme met een kleintje maar ik ben nog zo vreselijk snel moe. Had aan het einde van de dag niet meer de puf om nog achter de laptop te kruipen. Weer aan het werk viel me ook tegen. Miste Amy vreselijk, de hele dag door en werk zelf viel ook tegen. Werk nu 28 uur ipv 36 en men verwacht wel dat ik hetzelfde doe. Ze verwachten ook dat ik overal voor terug kom zoals ik voorheen deed (ik werk onregelmatig) maar dat gaat nu niet meer zomaar. Ik heb nu ook een andere baan en tel de dagen af tot ik daar kan beginnen! Lekker regelmatige dagen. Heerlijk!
Met Amy gaat het heel goed. Ze groeit als kool (wordt formaat Russische kogelstootster hahaha!). Ze ontwikkelt zich heel snel en is een heel vrolijk meisje. Ze huilt nauwelijks nog in tegenstelling tot de eerste drie maanden. Ze is nu 6,5 maand en probeert te kruipen, 3e tandje komt al door, en ze geeft sinds een paar dagen kusjes (slaat haar armen om m'n gezicht en drukt haar bekwijlde open mond tegen mijn wang of mond hahah!). Ze is echt mn allesje. Wat het moederschap al niet in je los kan maken he? Anderhalf jaar geleden bestond m'n leven nog uit stappen, zuipen, sporten en veel werken. En nu? Worteltjes pureren, luiers verschonen, boekjes lezen, kleintje vermaken, wandelen, spelen. En weet je? Ik voel me gelukkiger dan ooit!
Hoe is het met jouw kleintje? En hoe vergaat het moederschap?

Liefs,
Marian

hey

fijn dat het allemaal zo goed gaat en ja werken is even weer wennen he.
Ik ben 6 januari weer begonnen ik moet zeggen had er wel weer zin in was een half jaar thuis geweest na mijn verlof nog wat langer ivm bekkeninstabiliteit en ben daar door dus ook met halve dagen begonnen dus kwam er weer lekker in en kon na een halve dag weer na mijn mannetje vondt het wel raar om hem achter te laten toch anders dan voor dat ik ging werken en bijv even bij mijn pa en ma liet maar nu ging ik dan echt voor mijn gevoel ver weg. Ik werk nu inmiddels 2 dagen en heb nog 1 dag ouderschapsverlof dus daarna weer 3 dagen mmm dat vindt ik wat minder lijkt me veel.
En met mees gaat alles goed ontwikkelt zich ook prima en lacht de hele dag ook hard op is zo gezellig hij is super vrolijk rolt sinds een maand. Vandaag ging het alleen wat minder volgens mij komt zijn eerste tandje door dus erg huilerig en dat ken ik niet eens van hem ook heeft hij sinds het weekend al diaree. maar verder gaat alles super en geniet ik ook elke dag heerlijk van hem vindt het super om moeder te zijn en net zoals jou had ik dat een half jaar terug niet gedacht.

Geef je nog borstvoeding dat deed je toch nog wel toen je begon met werken.
leuk dat je er weer bent.

groetjes anja

Wat goed dat je dat nog allemaal weet hihi! En wat fijn dat het met Mees zo goed gaat! Sneu is dat he, als ze de eerste tandjes krijgen. Ik kon het bij Amy in eerste instantie niet eens goed zien maar voelde bobbels in haar kaak met mn vinger. Ik geef nog steeds borstvoeding en dat gaat super. Fijn dat jij wel weer zin had om te werken.Gaat het met je bekken weer helemaal goed nu?En je bloeddruk?  Een half jaar is misschien ook wel lang om thuis te zitten. Kan me ook voorstellen dat je dat zat was. Ik ben wel aan het afbouwen. Ik gaf er nog drie maar sinds vandaag ben ik naar twee voedingen gegaan. Amy lijkt het zelf ook zat te zijn, zit meer om zich heen te kijken en vindt de fles veel interessanter. Alleen de nachtvoeding (ja ze komt nog braaf iedere nacht...) geniet ze nog erg van dus die wil ik houden zolang als we het allebei leuk vinden.

Liefs,
Marian

Terug
Bovenaan