Hey An! Dank je wel voor je berichtje. Leuk dat ik niet vergeten ben 🙂 Ik ben idd een hele tijd niet op het forum geweest. Vanaf de dag dat ik weer aan het werk moest eigenlijk.... Komt vast bekend voor.. druk druk druk. En of het de hormonen zijn of nog steeds het veranderde ritme met een kleintje maar ik ben nog zo vreselijk snel moe. Had aan het einde van de dag niet meer de puf om nog achter de laptop te kruipen. Weer aan het werk viel me ook tegen. Miste Amy vreselijk, de hele dag door en werk zelf viel ook tegen. Werk nu 28 uur ipv 36 en men verwacht wel dat ik hetzelfde doe. Ze verwachten ook dat ik overal voor terug kom zoals ik voorheen deed (ik werk onregelmatig) maar dat gaat nu niet meer zomaar. Ik heb nu ook een andere baan en tel de dagen af tot ik daar kan beginnen! Lekker regelmatige dagen. Heerlijk!
Met Amy gaat het heel goed. Ze groeit als kool (wordt formaat Russische kogelstootster hahaha!). Ze ontwikkelt zich heel snel en is een heel vrolijk meisje. Ze huilt nauwelijks nog in tegenstelling tot de eerste drie maanden. Ze is nu 6,5 maand en probeert te kruipen, 3e tandje komt al door, en ze geeft sinds een paar dagen kusjes (slaat haar armen om m'n gezicht en drukt haar bekwijlde open mond tegen mijn wang of mond hahah!). Ze is echt mn allesje. Wat het moederschap al niet in je los kan maken he? Anderhalf jaar geleden bestond m'n leven nog uit stappen, zuipen, sporten en veel werken. En nu? Worteltjes pureren, luiers verschonen, boekjes lezen, kleintje vermaken, wandelen, spelen. En weet je? Ik voel me gelukkiger dan ooit!
Hoe is het met jouw kleintje? En hoe vergaat het moederschap?
Liefs,
Marian