@Marieke mv Thomas

Lieve Marieke

Nog 24 uur te gaan...... Spannend hoor!! Wilde je even laten weten dat ik aan je denk. Heel veel succes vandaag en morgen, nog even volhouden en je hebt je beebje eindelijk in de armen.

We horen vast snel wat het geworden is (en hoe groot het nou daadwerkelijk is haha)

Take care
Liefs
Susan

Hey!

hahah! wat leuk: mijn naam boven een topic....
Wordt nu wel spannend hoor, zelfs als je weet wat er gaat gebeuren! Straks naar het ZH om de opname vast te regelen, en de laatste controles en lab-prikken en weet ik al wat nog.... En gelukkig weet ik zelf ook wel veel, maar we hebben allebei geen idee hoe ze dat bijvoorbeeld met de vliezen doen met een geplande KS? Lijkt me stug dat ze alles laten lopen op de o.k.... We weten het starks vanzelf. Ook willen we vragen als er genoeg personeel is om foto's rondom de o.k te maken. Ik vond die van Cissy zo mooi en vertederend, waar ze Fabio "plukken" en waar je dan de hele navelstreng op ziet! En anders niet, denken we maar, hahahha! We blijven simpel! Lief dat je aan ons denkt, laat straks wel weten als ik meer weet!

Kus, Marieke

PS: Zit op zolder en krijg een kusje van Thomas... Errug lief! Alleen jammer dat ie net het poezebakje met nat vreten heeft leeggegeten..... JUGH!!! Gatver, wat een vreselijke viezerd is het soms ook! En trots lachen dat ie doet: durf jij niet hé mam???

EHMMMM..... Nee, schat, mama durft dat niet! Wat ben jij knap!

Hahahaha Marieke, die thomas van jou......... zal er vast weer heel smakelijk uitzien, brrrrr.

Anyway, wijzer geworden vwb lopend vruchtwater en fotocapaciteiten van het ok-personeel? Anders vraag je Esmé mee, die schiet best leuke plaatjes!

Susan

Haha ja dat zou wat zijn, Esmee mee! Hihi we kunnen er ook een forumdag van maken?!
Grapje hoor! In gedachten zijn we bij je natuurlijk, veel succes!
En inderdaad,.. wat een heerlijke viezerd heb jij!

Liefs Kirsten mv Tyche

marieke, wil je even....tja weet niet hoe ik dat moet zeggen??
Nou ja denk in ieder geval aan je.. En dat je morgen maar heerlijk kunt gaan genieten van jullie gezinnetje!!

Ik moet werken tot vanavond laat dus doe het nu maar alvast.

Knap eerst goed op en daarna kijken we uit naar fott's van jullie kleine hummeltje.....

groetjes pally

Hoi Marieke,

Succes in het ziekenhuis en ik hoop dat ze je goed ingelicht hebben, ik zal je vast antwoord geven op je vraag over het vruchtwater.
Ik ben operatieasstente en tijdens een keizersnede worden de vliezen geopend nadat de baarmoeder geopend is, het vruchtwater loopt dus via je buik naar buiten, dit wordt meteen opgezogen met een zuigslang.
Tijdens de OK worden er bij ons wel foto's gemaakt als je dat wilt en een camera bij je hebt.

Geniet vandaag nog even met z'n drietjes en straks met z'n vieren.

groetjes Anke

Hiya Marieke!

Oei wat spannend!!! Heel veel succes gewenst! (oh en ik ben "blij" tehoren dat andere kindjes ook zo van kattenvoer houden, haha nog ff en Max groeit snorharen)
Oh en ik had ook een geplande KS en de vliezen worden (althans bij mij..) niet van te voren gebroken, ze hebben daar een soort van kruimeldief voor die de boel netjes wegzuigt hahaha.

Zal heel veel aan je denken vandaag!

Ajuus, ilja

Terug
Bovenaan