@Marieke mv Thomas

ook veel sterkte morgen.

iris vind hondenbroken ook erg lekker. en wordt boos als ze ze niet mag hebben. russell vind het ook minder dat zijn eten door iris wordt opgegeten.

geniet nog effe van thomas in zijn uppie morgen zijn jullie met 4.

dikke kruffel van petra en iris

Hey!

Morgen om 13:00 staat baby Meijering op de o.k agenda! Nu is het wel een gek idee eigenlijk hoor, hihihi! Gelukkig was de vorige bevalling een onverwachte KS, dus weten we ongeveer wel hoe en wat, en al helemaal als je zelf in de zorg zit...
Gert-Jan wist nog van de vorige keer dat hij zelf geen foto's mocht maken en dat het ding direct uit handen werd genomen en dat de foto's worden gemaakt.... Dat is dus nog steeds zo, ook las de o.k gepland is, hahaha! Hmmm, er komen tenminste foto's! En die vliezen worden inderdaad gewoon tijdens het snijden gebroken en afgezogen, gek en vies idee, hahahah! Lig je daar nog even in je eigen drek met je blote reet, hahahha!
Ze hebben vanmiddag een CTG gemaakt, baby doet het goed, draait zich alleen een slag in de rondte, Bloeddruk is te hoog, maar ik begin iets vocht vast te houden, dus voorruit maar weer. Het zustertje maakte zich er meer zorgen over als wij, hahahha!
Anyway: Morgen is de wereld weer een schreeuwerd rijker, heb er zo'n zin in!
Ik hou jullie op de hoogte hoor!

jemig wat toch een gek idee dat je morgen een beeb erbij hebt...!
veel suc6 en geniet van het feit dat je geen weeen hoeft op te vangen (hoewel ik natuurlijk niet  weet of je misschien liever natuurlijk was bevallen, maar goed ik gok het er maar op)

liefs Jenneke

hoi marieke,

ik wil je even veel succes wensen voor morgen 13.00!!!!!!!!!
geniet nog even van je mooie buik, want straks ga je hem misschien nog missen!

groetjes van miranda mv jaleesa en devany.

Heeeeeej,...

Wat spannend spannend spannend,.. Krijg al zenuwkriebels als ik er alleen al aan denk, pff..

Morgen een speciale dag voor jullie!
Ik ben zo enorm benieuwd hoe alles gaat verlopen.. Ik zal morgen de klok rond kijken en zenuwachtig op je smsje wachten hihi,.

Ow enne,.. mocht je tijdens de bevalling ineens een lens tegen je hoofd voelen dan heb ik waarschijnlijk niet kunnen wachten en ben ik vast met mn camera de OK ingeslopen om het forum van de eerste kiekjes te voorzien hahaha..

Hou je taai moeders!!!

Esmé mv Kay

Ohhh wat spannend!!!!!
En eh tja hoe zeg je dat, sterkte of succes.
Ook veel plezier eigenlijk, nog even en de kleine in je armen....

@GJ     je kan toch niet de hele tijd in het ziekenhuis blijven dus zo snel mogelijk foto's plaatsen hier he!!!!!!!    

Terug
Bovenaan