marielle

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ik lees net dat jij ook in Nuenen woont!
Ik heb vorig jaar zwangerschapsgym gedaan via Zuidzorg.
Ik neem aan dat jij ook naar het CB gaat in Nuenen, in dat gebouw word het gegeven.
(kloosterlaan)
Dan zou je daar eens kunnen kijken voor informatie.

Bevalt het een beetje in ons dorp? hahaha
Ben er zelf opgegroeid en wil hier niet meer weg!

Groetjes Elise.

quote: Elise schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-04-2007 10:20:17'));

Hoi hoi,

Ik lees net dat jij ook in Nuenen woont!
Ik heb vorig jaar zwangerschapsgym gedaan via Zuidzorg.
Ik neem aan dat jij ook naar het CB gaat in Nuenen, in dat gebouw word het gegeven.
(kloosterlaan)
Dan zou je daar eens kunnen kijken voor informatie.

Bevalt het een beetje in ons dorp? hahaha
Ben er zelf opgegroeid en wil hier niet meer weg!

Groetjes Elise.

Hoi Elise,

Het bevalt zeker in Nuenen!! We vinden het een erg mooi dorp! We zijn dit weekend elke dag wezen fietsen met onze dochter en dan valt ons op dat je alleen maar mooie wijken hebt. Heb zelf altijd in grote xteden gewoond (Utrecht, Eindhoven, Haarlem) en daar heb je grote verschillen tussen wijken maar hier is echt alles mooi!

Ik ga inderdaad naar het cb in nuenen. Heb wel de folder gezien van zuidzorg maar dacht dat de cursus in eindhoven werd gegeven. Zal eens even bellen naar zuidzorg. Heb wel al contact gehad met een fysiopraktijk zie ook zwgym geeft maar die houden het waarschijnlijk in tongelre (ehv).

Ik kan mij voorstellen dat je niet meer wegwilt! Ken je toevallig de familie Bisschop in Nuenen? Dat zijn de enige mensen die ik ken.

grz
Marielle

Hoi,

Nee ik ken de fam bisschop niet!
Nuenen is wat dat betreft voor een dorp vrij groot.
Ik woon vlakbij het kernkwartier, nuenen zuid.
En ben ook in deze omgeving opgegroeid, mijn ouders wonen op 4 min loopafstand.

Ik wandel op mijn vrije dagen (maandag en donderdags) meestal naar het dorp.
Dus mocht je een blondine zien lopen met een dochter in een grijze mutsy kinderwagen...hahahaha

Merel is van 11.08, jouw dochter is van juni?
En ik meen gelezen te hebben dat je weer zwanger bent! Leuk hoor.

Ik heb toen het zwangerschapsgym gewoon in dat wijkgebouw gehad in Nuenen, neem aan als er genoeg reacties zijn dat het daar weer gehouden word!

Voor meer contacten in Nuenen kun je misschien gaan baby-zwemmen. Ik weet niet tot welke leeftijd dat is.
Zelf ben ik lid van het fitniss centrum bij het zwembad.

Is is me weer een heel verhaal geworden hahaha.

groetjes Elise

quote: Elise reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-04-2007 10:38:20'));

Hoi,

Nee ik ken de fam bisschop niet!
Nuenen is wat dat betreft voor een dorp vrij groot.
Ik woon vlakbij het kernkwartier, nuenen zuid.
En ben ook in deze omgeving opgegroeid, mijn ouders wonen op 4 min loopafstand.

Ik wandel op mijn vrije dagen (maandag en donderdags) meestal naar het dorp.
Dus mocht je een blondine zien lopen met een dochter in een grijze mutsy kinderwagen...hahahaha

Merel is van 11.08, jouw dochter is van juni?
En ik meen gelezen te hebben dat je weer zwanger bent! Leuk hoor.

Ik heb toen het zwangerschapsgym gewoon in dat wijkgebouw gehad in Nuenen, neem aan als er genoeg reacties zijn dat het daar weer gehouden word!

Voor meer contacten in Nuenen kun je misschien gaan baby-zwemmen. Ik weet niet tot welke leeftijd dat is.
Zelf ben ik lid van het fitniss centrum bij het zwembad.

Is is me weer een heel verhaal geworden hahaha.

groetjes Elise

HOI,

Dan zullen we nooit ver van elkaar weg wonen want ik woon ook in nuenen zuid en wel op de barisakker.
Ik ben op dinsdag en vrijdag vrij dus de kans dat we elkaar tegen komen is klein. ik ben ook een blondine maar dan met een rode bugaboo! En ik loop ook vaak naar het dorp.

Noa is van 4 juni dus onze dochters schelen 2 maanden. En ik ben inderdaad weer zwanger. Erg onverwachts maar zeker welkom. Dus als je in september een ooievaar ziet staan in de barisakker dan is dat voor onze dochter of zoon!! hihi

Dat babyzwemmen is elke week en dat vind ik te veel. Zou best 1x in de maand willen maar niet elke week. En ik wil ook gaan sporten bij het zwembad   (had de folders al thuis liggen) maar dat is nu niet handig met mijn zwangerschap. Ivm mijn bekken durf ik niet teveel te bewegen. Maar vanaf november zal ik elke week te vinden zijn in de sportschool! Moet weer een slanke blondine worden! haha

groetjes
Marielle

Nou we schuiven al door naar de 3de pagina..hahaha
Het is ook altijd zo gezellig druk op het forum.

Ik woon aan de andere kant van het kernkwartier.
In het Puyven.
Als je de hoofdingang neemt van het kernkwartier bij de Albert heijn, friettent, dan grenst onze wijk aan die parkeerplaats daar!

Jij woont helemaal dichtbij de sportschool!
Ik ben daar druk bezig om die zwangerschaps kilo's eraf te krijgen! Was 23 kilo aangekomen, en ik had voor de zwangerschap al maat 44/46. Nog 5 kilo en ze zijn eraf!
Dus ik hoop in juni weer mijn oude zomerkleding van 2 jaar geleden aan te kunnen.

Je bent net op andere dagen vrij als ik ben hahahaha
Ben ook dinsdag en woensdag ochtend nog vrij!
waar werk je?
Ik werk 16-20 uur in de week. In Eindhoven, bij kpn op de storingsdienst (telefoon).

Hier een foto van ons tweetjes..
Groetjes!

quote: Elise reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-04-2007 19:11:30'));

Nou we schuiven al door naar de 3de pagina..hahaha
Het is ook altijd zo gezellig druk op het forum.

Ik woon aan de andere kant van het kernkwartier.
In het Puyven.
Als je de hoofdingang neemt van het kernkwartier bij de Albert heijn, friettent, dan grenst onze wijk aan die parkeerplaats daar!

Jij woont helemaal dichtbij de sportschool!
Ik ben daar druk bezig om die zwangerschaps kilo's eraf te krijgen! Was 23 kilo aangekomen, en ik had voor de zwangerschap al maat 44/46. Nog 5 kilo en ze zijn eraf!
Dus ik hoop in juni weer mijn oude zomerkleding van 2 jaar geleden aan te kunnen.

Je bent net op andere dagen vrij als ik ben hahahaha
Ben ook dinsdag en woensdag ochtend nog vrij!
waar werk je?
Ik werk 16-20 uur in de week. In Eindhoven, bij kpn op de storingsdienst (telefoon).

Hier een foto van ons tweetjes..
Groetjes!

Moet inderdaad snel antwoorden anders is het berichtje bijna niet meer te vinden!!

Dit is een foto van mij en Noa in het zwembad van Nuenen:

Hier was ze 9 maanden oud en ik nog niet zo heel erg dik hihi.

23 kilo is wel veel om aan te komen, met name om het weer eraf te krijgen! Ik was 13 kilo aangekomen en zat na 5 maanden op mijn oude gewicht maar mijn oude kleding kon ik zeker niet allemaal aan hoor! Had toch een ander figuur na mijn zwangerschap.

Ik werk bij de gemeent Veldhoven als financieel controller. Wat lekker dat jij in Eindhoven werkt! Ga je altijd fietsen>? Zit de KPN bij het centraal station??

Mijn dochter is nu al een paar dagen ziek, zo zielig. Haar 5e tandje is doorgekomen en ik denk dat de 6e ook komt. Hopelijk is ze snel weer de oude!

Wat leuk dat jouw kleine al kan staan! En ze pas 8 maanden, toch? Knap hoor. Dat deed Noa met 9 maanden. En nu wordt het gevaarlijk want ze gaat nu overal bij kunnen haha!

groetjes
Marielle

Heb net Zuidzorg gebeld en 15 mei begin ik met zwgym op de kloosterstraat! Goede type! Groep van 10 meiden dus harstikke gezellig! In Haarlem heb ik aan de gym een hele goede vriendin aan overgehouden, die ik nu wel erg mis!

Marielle

Harstikke leuk!
Misschien dat er leuke meiden bij zitten, je hoort dat vaak dat je nadien nog contact hebt.
De groep waar ik vorig jaar in heb gezeten was wel leuk maar ik heb geen contact met die meiden.
Als ik iemand tegen kom dan is het wel even kletsen maar verder houdt het daarbij op!

Misschien zijn er ook meiden bij die vorig jaar bevallen zijn..
Wij wachten nog even met een tweede, ik wil eerst wat kilo's nog kwijt en het lijkt me wel fijner als Merel kan lopen.
Dus in 2008 zullen wij wel weer voor een tweede gaan! (en die tijd gaat zo voorbij..dus voordat je het weet!)

Als je zin hebt kunnen we een keertje afspreken met onze dochters erbij..

groetjes Elise

Terug
Bovenaan