quote: Elise reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-04-2007 19:11:30&apos

);
Nou we schuiven al door naar de 3de pagina..hahaha
Het is ook altijd zo gezellig druk op het forum.
Ik woon aan de andere kant van het kernkwartier.
In het Puyven.
Als je de hoofdingang neemt van het kernkwartier bij de Albert heijn, friettent, dan grenst onze wijk aan die parkeerplaats daar!
Jij woont helemaal dichtbij de sportschool!
Ik ben daar druk bezig om die zwangerschaps kilo's eraf te krijgen! Was 23 kilo aangekomen, en ik had voor de zwangerschap al maat 44/46. Nog 5 kilo en ze zijn eraf!
Dus ik hoop in juni weer mijn oude zomerkleding van 2 jaar geleden aan te kunnen.
Je bent net op andere dagen vrij als ik ben hahahaha
Ben ook dinsdag en woensdag ochtend nog vrij!
waar werk je?
Ik werk 16-20 uur in de week. In Eindhoven, bij kpn op de storingsdienst (telefoon).
Hier een foto van ons tweetjes..
Groetjes!
Moet inderdaad snel antwoorden anders is het berichtje bijna niet meer te vinden!!
Dit is een foto van mij en Noa in het zwembad van Nuenen:
Hier was ze 9 maanden oud en ik nog niet zo heel erg dik hihi.
23 kilo is wel veel om aan te komen, met name om het weer eraf te krijgen! Ik was 13 kilo aangekomen en zat na 5 maanden op mijn oude gewicht maar mijn oude kleding kon ik zeker niet allemaal aan hoor! Had toch een ander figuur na mijn zwangerschap.
Ik werk bij de gemeent Veldhoven als financieel controller. Wat lekker dat jij in Eindhoven werkt! Ga je altijd fietsen>? Zit de KPN bij het centraal station??
Mijn dochter is nu al een paar dagen ziek, zo zielig. Haar 5e tandje is doorgekomen en ik denk dat de 6e ook komt. Hopelijk is ze snel weer de oude!
Wat leuk dat jouw kleine al kan staan! En ze pas 8 maanden, toch? Knap hoor. Dat deed Noa met 9 maanden. En nu wordt het gevaarlijk want ze gaat nu overal bij kunnen haha!
groetjes
Marielle