A
Anoniem
Guest
Wij wouden eigenlijk ook volgend jaar pas aan de 2e beginnen maar we zijn 1 maand onvoorzichtig geweest. Maarja, we konden eigenlijk niet zwanger worden dus wie verwacht dat nou! Natuurlijk is het handiger als de 1e al kan lopen maar wij zijn heel blij dat we nu eindelijk op een spontane manier zwanger zijn geworden. En zwaar zal het wel even zijn maar dat went vast wel..hoop ik.
En ik heb wel vriendinnen in de buurt want ik heb in Eindhoven gestudeerd maar niet in Nuenen. Het is toch wel leuk met kleine kinderen om ook mensen in je eigen dorp te leren kennen. En waarschijnlijk komen onze dochters over 3 jaar bij elkaar in de klas afhankelijk naar welke basisschool ze zal gaan. Dus het is een goed idee om een x af te spreken, misschien worden ze in de toekomst wel goede vriendinnen haha
Zeg maar waar, wanneer en hoelaat.
grz
Marielle
En ik heb wel vriendinnen in de buurt want ik heb in Eindhoven gestudeerd maar niet in Nuenen. Het is toch wel leuk met kleine kinderen om ook mensen in je eigen dorp te leren kennen. En waarschijnlijk komen onze dochters over 3 jaar bij elkaar in de klas afhankelijk naar welke basisschool ze zal gaan. Dus het is een goed idee om een x af te spreken, misschien worden ze in de toekomst wel goede vriendinnen haha
Zeg maar waar, wanneer en hoelaat.
grz
Marielle