Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik geloof ook niet dat dit het juiste forum is om zoiets te vragen. Bovendien zul je zelf ook wel weten dat het zeker niet goed is voor je baby. Het wil niet zeggen dat er iets mis hoeft te gaan maar de kans is wel groter. Als er later dus wel iets met het kindje aan de hand is zul je het jezelf NOOIT meer kunnen vergeven en jij zult daar de rest van je leven mee moeten leven. Is dat het je waard alleen maar om je high te voelen? Erg dom.
Roken is al hartstikke slecht voor je kindje...laat staan maihuhana!!!
Sorry, ik heb hier geen woorden voor!
Ik ben zelf 3 x zwanger geweest en drie x is het fout gegaan... ik heb niet gerookt en of gedronken. Nee ik denk dat je hier aan het verkeerde adres bent!!
ja hoor, ik heb me helemaal sufgeblowd tijdens mijn zwangerschap. geen probleem. heerlijk stoned met een dikke buik op de bank. Klein detail: ik heb een randdebiel van een dochter gebaard.
groet,
je moeder