MARIHUANA

ik kan daar zo boos om worden he?
ik heb vorig jaar(dat kan ik nu zeggen vorig jaar) een miskraam gehad in mei toen ik met mjn vriend onderweg was naar t ziekenhuis voor de curretage zat er voor ons in de metro een vrouw die 8 maanden zwanger was maar wel nog steeds aan haar hasjpijpje trok ik ben toen zo boos geworden op haar ik heb tijdens mijn zwangerschap niet gerookt gedronken of andere dingen gegeten of gedaan die slecht kunnen zijn voor mijn kindje en toch ben ik t verloren ik vind dat echt niet kunnen en ik vind je echt n domme koe sorry hoor

Je moest je de oren uit je kop schamen met deze vraag. De hele site gevuld met trieste verhalen over miskramen, en jij wilt MARIUHANA roken ????? Als jij een kind krijgt en bewust door blijft roken moesten ze je na de geboorte acuut uit de ouderlijke macht ontzetten. Er zijn zoveel wachtende ouders die met liefde een kind zouden krijgen via adoptie, het zou dan in elk geval beter terecht komen dan bij jou!!!
Ik wens jouw kind veeeeel sterkte met zo'n randdebiel als moeder !!!!
Een kind is een geschenk, en dat moet je koesteren als het je gegeven is.
Ik wordt hier ontzettend boos van !!!!

Voor alle andere mensen die alles over zouden hebben voor een kindje...hou moed, en vertrouwen, misschien ligt het toch voor je in het verschiet. Ik heb zelf na bloedverlies (en we dachten toen een miskraam) en meer problemen, een gezonde dochter gekregen (ze is nu 4 maanden), en juist omdat de zwangerschap niet vanzelfsprekend was, ben ik ontzettend blij met haar !!!!
Als het ooit bij jullie mocht lukken, ben je blij als je de moed niet liet zakken.
Sterkte !!

Terug
Bovenaan