A
Anoniem
Guest
nou de verzorging van daniël is dan als volgt; laat hem dan de hele dag in zn pyama, zet hem dan zoveel mogelijk in de box, en geeft vaak uit gemakzucht dan, smiddags ook een tuitbeker bambix... voeding en vocht ineen.
(best slecht van mij, nu ik het hier zo lees)
maar het gaat de laatste tijd op wat dipjes na, toch wel goed.
ik kan merken dat ik ook heel erg beinvloed word qua energie en humeur/gemoedsrust door het weer.
als het zonnetje schijnt kan ik mezelf makkelijker over een dip of iets anders heen zetten en wat doen, als dat het al dagen (vaak voor mijn gevoel) grauw en regenachtig is.
Met droog weer probeer ik wel iedere dag even naar buiten te gaan, rondje lopen of fietsen met daniël.
Maar wat een rij klachten, kan me voorstellen dat je dit echt zwaar vind.
en idd geeft zifjon je blijdschap maar hij kost ook veel energie!
Daniël is best een rustig mannetje, wel ondernemend en overal aanzittend als hij uit de box is.
Hij kletst wel veel, maar nog geen woordjes, het is meer van jahjahjah, of oioioioi etc
wel papapa en mamama maar nog niet echt gericht papa naar jw of mama naar mij.
Daniël doet nu als je hem wilt aankleden of luier om wilt doen, zn billen steeds omhoog of hij zeg zich af om hoog te schuiven, (kost me behoorlijk wat geduld)
Hij is al wel heel snel met lopen langs de tafel en gaat echt overal aan staan, muren, richeltjes, deurknopjes, lade handvatten, etc maar loslopen durft hij niet, dat kan je echt aan hem zien.
Hoe heb jij zifjons eerste verjaardag gevierd?
Daniël is namelijk zondag jarig, en we vieren het meest op zaterdag, en ietwat op zondag...
ik wens je veel sterkte,
liefs marina
(best slecht van mij, nu ik het hier zo lees)
maar het gaat de laatste tijd op wat dipjes na, toch wel goed.
ik kan merken dat ik ook heel erg beinvloed word qua energie en humeur/gemoedsrust door het weer.
als het zonnetje schijnt kan ik mezelf makkelijker over een dip of iets anders heen zetten en wat doen, als dat het al dagen (vaak voor mijn gevoel) grauw en regenachtig is.
Met droog weer probeer ik wel iedere dag even naar buiten te gaan, rondje lopen of fietsen met daniël.
Maar wat een rij klachten, kan me voorstellen dat je dit echt zwaar vind.
en idd geeft zifjon je blijdschap maar hij kost ook veel energie!
Daniël is best een rustig mannetje, wel ondernemend en overal aanzittend als hij uit de box is.
Hij kletst wel veel, maar nog geen woordjes, het is meer van jahjahjah, of oioioioi etc
wel papapa en mamama maar nog niet echt gericht papa naar jw of mama naar mij.
Daniël doet nu als je hem wilt aankleden of luier om wilt doen, zn billen steeds omhoog of hij zeg zich af om hoog te schuiven, (kost me behoorlijk wat geduld)
Hij is al wel heel snel met lopen langs de tafel en gaat echt overal aan staan, muren, richeltjes, deurknopjes, lade handvatten, etc maar loslopen durft hij niet, dat kan je echt aan hem zien.
Hoe heb jij zifjons eerste verjaardag gevierd?
Daniël is namelijk zondag jarig, en we vieren het meest op zaterdag, en ietwat op zondag...
ik wens je veel sterkte,
liefs marina