@ Marit

Ook ik heb weer de tranen in de ogen staan.
Ik heb niet zulke mooie woorden dan wat er hier boven allemaal getypt is.. Maar ik wil jullie heel veel sterkte wensen nu en met wat er allemaal komen gaat.. En vergeet niet, jullie beslissing is echt de beste beslissing, puur omdat het jullie eigen beslissing is.
Liefs

lieve Marit,

Ook ik leef enorm met je mee, wat een verschrikkelijke situatie!

Ik weet niet goed wat ik moet zeggen om je te bemoedigen, ik vind je enorm dapper en ik begrijp heel goed dat de twijfel af en toe toeslaat en het gevoel dat de eindstreep dichterbij komt. Ik wou dat ik iets aan de situatie kon veranderen voor je, maar helaas reiken dit soort dingen verder dan ons vermogen.

Ik wens jullie alle kracht toe voor de komende periode.
Liefs!

Lieve Marit,

Wat een verdriet zeg... Ik kan me bijna niet voorstellen hoe zwaar het moet zijn voor jullie om op deze manier de zwangerschap te voldragen. Ik vind het zo dapper van jullie dat jullie deze keus hebben gemaakt en op die manier Charlotte alle tijd gunnen die haar gegeven mag zijn. Ik wil jullie heel veel sterkte en kracht toewensen voor de komende maanden, speciaal in deze decembermaand. En dat je de kerstkaartjes een keer overslaat zal iedereen begrijpen hoor!

Hele dikke knuffel,
Elin

Terug
Bovenaan