@ Marit

Hoihoi,

Sorry, tijdje niet meer hier gekeken... Het gaat goed met me. Zie alleen wel op tegen 24 januari, maar dan hebben we een aantal vrienden en familie uitgenodigd om Charlotte te herdenken.

Kerst en oud-en-nieuw zijn me meegevallen zonder Charlotte.

Hopelijk brengt het nieuwe jaar ons een broertje of zusje voor Julia en Charlotte. Duim je voor ons?

Hoe is het met jou?

Xxx
 
Hoi Marit,

wat fijn dat het toch, relatief, goed met je gaat!! Tja, 24 januari zal altijd een moeilijke dag blijven denk ik, maar het slijt op een gegeven moment misschien wel. Niet dat je haar ooit zult vergeten natuurlijk, maar wel dat ze een mooi plekje in jullie gezin heeft, zonder er iedere keer verdrietig bij te worden. Jullie hebben al een echt engeltje in de hemel, ook wel een hele mooie en troostrijke gedachte!!

Met ons gaat het goed. Wij hebben ook wel twee heftige dingen qua baby's gehad in 2013. Mijn zus heeft een vroeggeboorte gehad en van een vriendin van mij is haar kindje van bijna 1 jaar (vlak na de geboorte van Eva) aan hersenvliesontsteking gestorven. Dat hakt er wel in, als je dan met je eigen 3e kindje bij de begrafenis bent van haar 3e kindje.

Onze oudste zit nu in groep 3 en is helemaal trots dat ze nu kan lezen en schrijven. De middelste is een heel rustig jongetje, totdat het hem echt niet meer zint en dan is het huis te klein. En Eva wordt dus bijna 1 jaar. Het is echt een heel klein propje (in onze beleving), maar wel een felle donder. Ze laat zich niet de kaas van haar brood eten. Leuk om te zien!

En ................... er is nieuws, want ik ben in verwachting van ons 4e kindje. Het is nog heel pril, maar we zijn heel gelukkig en dankbaar. Ik hoop dat voor jullie 2014 ook een heel mooi jaar mag worden en dat jullie inderdaad weer een zwangerschap en een gezond kindje mogen ontvangen!!

Groetjes,
 
Dank je wel, lief van je!

En ontzettend gefeliciteerd met je zwangerschap!

Leuk om te horen hoe het met je kindjes gaat :)!

Onze Julia is 3, en na de zomervakantie mag ze naar school. Ze kan bijna niet wachten. Ze is wel lekker aan het peuter-puberen, en dat is af en toe wel pittig....
Maar ze houdt ons in elk geval goed bezig ;).

X
 
Oh ja, was nog vergeten te typen, heftig hoor, wat jullie van dichtbij hebben meegemaakt. Zo zie je maar dat het leven niet altijd brengt wat je ervan hoopt, maar het komt goed!!

X
 
Terug
Bovenaan