marktplaats

Soms vraag ik me af of ik de enige 'gek' ben die marktplaats afstruint naar babyspulletjes?

Babydingen zijn ontzettend duur, het is niet dat we het niet hebben, maar vind het zonde om veel te veel te betalen voor iets wat je net zo goed tweehands kunt kopen!

Wij hebben dan een maxi-cosi incl. zak gekocht, voor €65 en nieuw kostte het ons 235€ voor hetzelfde in de winkel! Ook een ledikantje heb ik gevonden via MP, voor €15! Nieuw is ie bij Prenatal 189€! Das toch ff een lekker verschil!

Nee hoor, tenminste of wij zijn samen de enige :p
Ik heb een super mooie wagen op de kop getikt voor 40 euro, helemaal goed, helemaal mooi, helemaal blij mee. Ook al mijn positiekleding komt er vanaf! Zelfs de sinterklaascadeaus van de kids haal ik soms van marktplaat, waarom niet? Het scheelt je een hoop geld en het is nog leuk ook, toch? dat stuinen opt internet ;)

ie bent nie gek hoar! ik struin al weken op marktplaats, maar heb wel afgesproken pas in januari te gaan shoppen. heb daar een geweldige voedingskussen in velours lime groen en andere kand aqua blauw voor 15 euro, nieuwprijs ruim 59! maar ik kijk ook bij ikea, ledikantje nieuw 35 euro. volgende week met mams maar lekker gaan shoppen en geld besparen :)

Ik heb bijna alles van MP, of gekocht via een andere weg.... niet de winkels dus.. Ik krijg ook veel gratis, dit omdat ik het niet erg breed heb (understatement helaas). Nu net vandaag een hele doos vol met babykleertjes gekregen! Echt gigantisch zou mijn meisje straks elke dag wat anders kunnen aan doen. (was niet helemaal de bedoeling hihih) Gelukkig wil mijn zusje ook wel 2de of 3de of 4de hands kleding hebben voor de kleine dus komt het na mij ook nog goed terecht.

commode is nog van mij geweest, heb ik dus als baby op gelegen en is gekocht op een rommelmarkt 28 jaar geleden. Mijn zoon heeft hier ook al op gelegen en straks dus mijn dochter ook.

Verder echt aanbiedingen lopen dat had ik toen voor mijn zoon gedaan en die spullen heb ik ook nog allemaal dus lekker goedkoop..

Wel heb ik dingen voor in de kamer wel nieuw gekocht maar dan bij ikea en action enz..

Hi,

Wij hebben bij onze eerste ook niet alles nieuw gekocht. Ook niet altijd via marktplaats, maar wel via andere wegen. Het is soms ook erg duur!
Wat we wel nieuw kochten was de maxi-cosi en ook de andere kinderstoel in de auto. Dit omdat er risicio's aan verbonden zijn: als de auto een ongeluk heeft gehad, mag je de maxi-cosi en/of kinderstoel niet meer gebruiken ivm de veiligheid.

Wat we ook nieuw kochten was het matras van het ledikant. Dat vonden we gewoon hygiënischer, ook al was het dan mijn nichtje geweest. Gewoon het idee.

En nu met onze tweede kopen we de dingen die we nodig hebben wel nieuw, maar de grote spullen hebben we immers al, dan is dat ook wat makkelijker.

Gr. Tamara.

wij hebben ook dingen gekocht via marktplaats. maar ook ik ben heel selectief wat ik wel en niet koop. autostoeltjes moeten bij ons nieuw zijn want dat heeft echt met veiligheid te maken. matras heb ik bij mijn eerste ook nieuw gekocht met de aerosleep vond ik wel zo'n fijn idee en wederom veilig;-) denk dat ik voor mijn 2e meer van marktplaats ga kopen want eigenlijk heb ik bijna alles al.... en merk toch dat je sommige dingen totaal niet gebruikt.

ja hier nog iemand die marktplaats afstruind.
Heb er een mooie wagen gekocht, een ledikant, nette grote kledingkast, kleertjes en ook deels mijn positiekleding. Als je soms ziet wat je kan kopen, bijna ongebruikt en voor minder dan de helft. Maar moet zeggen dat wij altijd al vaak dingen via marktplaats hebben gekocht.

bij mn dochtertje heb ik het nooit gedaan.
heb alles nieuw gekocht toen.
nu vraag ik me echt af: waarom???
marktplaats is the place to be!
ben nu pas 18 weken en heb dus nog niks in huis gehaald. (ik wacht todat ik weet wat t wordt)
de baby kamer gaat van mn dochtertje door naar mn 2e wondertje. die hoef ik dus niet te kopen.
kinderwagen ga ik wel van marktplaats afhalen.
hoef ik alleen 2 nieuwe matrasjeste kopen 1 voor het ledikantje en 1 voor de kinderwagen (die wil ik wel nieuw hebben, aangezien het matrasje vormt naar je kindje) kleding wil ik ook gewoon nieuw hebben. kost tegenwoordig niks meer bij zeeman en wibra. schoentjes ook nieuw.
ik haal niet alleen kinderspullen van marktplaats af hoor.
heb gisteren nog een zo goed als nieuwe wii gekocht voor 100 euro!!!
nieuwprijs 189!
zelf zet ik er ook van alles op!

liefs, do

Terug
Bovenaan