marktplaats

hihi, bijna mijn hele babykamer is 2ehands ..... 70 voor 2 ledikantjes bij de kringloop.... 25 voor de commode via mp. en we hebben ingebouwde kasten..... alleen het badje met standaard was nieuw bij de V&D..... maxi cosi ook via mp... 1 voor 20 en de ander was 25... :eek:D de kids zijn nu 19 mnd en ik koop nogsteeds af en toe wat voor ze via mp.... :eek:D

Prima toch om via marktplaats te kopen? Kamertje en wagen hadden we wel nieuw in de winkel maar ook ik koop af en toe wat op marktplaats. Boek over zwangerschap destijds en nu regelmatig nieuwe kleertjes waar de prijskaartjes nog aanhangen!

Voor onze eerste hebben we het een beetje gedaan zoals mamatamara schrijft: autostoeltjes nieuw, en bedje nieuw enzo.

Maar nu onze derde komt, komt er ook heel veel van MP: box (oude hadden we al weggedaan), kinderwagen, buikdrager (aanrader!), stapelbed voor de andere 2 kids, kasten voor op de kamer van de andere 2 kids (hele leuke meidenkast en die hoogglans rood geverfd), badje. Verder had ik heel veel echt babyspul nog wel of kan ik het in de vriendenkring lenen. Kruiken bijv; die gebruik je echt maar heel kort.

Maar ook los van kinderspul hebben we veel van MP en er ook wel dingen zelf opgezet.
Zelf modder uit de tuin toen we een vijver maakten hebben we op MP gezet! Hoe bedenk je het.

Hoi

Nou ik koop ook dingen voor de beebs via MP.
Het scheelt heel veel, zonde van je geld want sommige dingen zijn zo mooi nog.
Hahah dus gewoon doorgaan zou ik zeggen.

Kus Marielle

Ik begon heel stoer: ik koop alles nieuw, maar kom er steeds meer op terug ;-)!!
Ik heb de gratis box en badje van een collega gewoon aangenomen (gewoon een kwestie van goed schoonmaken) en ben nu op zoek via MP naar een kinderwagen! Scheelt echt heel veel.

Ik ben alleen wel van mening dat je een matrasje nieuw moet halen. Maar goed, zoals ik zeg, dat is mijn mening...

Succes met struinen!! (leuk he!!)
Liefs Sonja

't is bijna echt leuk, marktplaats ;)

Heb vandaag een voedingkussen opgehaald voor €5! Nieuwe hoes bij Hema, en hij is helemaal oke!
Gelijk in dezelfde wijk een borstkolf gekocht, ik wil straks toch eerst even kijken of het me bevalt, en dan vind ik het zonde om 100€ uit te geven aan iets wat ik misschien niet gebruik! Die was maar €10 en ziet er helemaal prima uit!

Vanmorgen ook een bedje opgehaald, van Bopita! Ik had hem al gezien bij Prenatal, maar vond het niet het koopje van de eeuw! (189€) Dus op mp zoeken, en kwam er toevallig eentje tegen! Opgehaald voor €15, ziet er nog prima uit! Natuurlijk wel wat gebruikerssporen, maar ach, als ze er 2 jaar mee doet is het lang!

Oja, m'n moeder haalde van de week een speelkleed op van Fisher Price, uit de Rainforest serie, nieuw €89 bij baby-dump, zij had hem voor €15! Dat ding is echt gewoon nieuw, hij is 4 maanden oud en niet bespeeld! Die mensen hadden 3 kleden! :s

wandelwagen + bak van merk mutsy voor 120euro is van 2007:) en was alleen bij een oma gebruikt zo te zien hadden die het breed genoeg:) nieuw betaal je haast 1000euro du geef mij mar marktpaats

Marktplaats is leuk! ;)
Wij hebben ook veel tweedehands gehaald bij de eerste hoor/ Het was dan niet via mp (maar via collega), maar echt ideaal. Nu heb ik natuurlijk de spullen al voor de tweede en moest ik alleen wat kleertjes erbij hebben (mijn dochter was in aug geboren en deze komt in maart, dus ik heb wel wat winterkleertjes nodig nu :)) En wie weet gebruik ik dit keer wel een kruik...haha, waren ze toch niet voor niets ;)
Maar goed de kleertjes koop ik zowel tweedehands (o.a. van mp) als nieuw, ook positiekleding (dit keer ook wat meer winterkleding nodig he) kocht ik veel tweedehands.

Terug
Bovenaan