Marly en haar Nijntjes... Foto's!

hoi hoi

ohhh wat een ontzettend lieve foto's en wat een schattig koppie heeft ze..
ze kijkt zo lief naar de konijntjes....

enne wat een leuk jasje heeft ze , super leuke kleurtjes..

liefs tobi

Hoi Marloes,

Tja, en als de konijntjes niet naar het kindje komen, komt het kindje toch naar de konijntjes........... Zo schattig ook, die laatste foto waarbij ze dan toch maar besluit om via de gewone weg naar binnen te gaan. Echt een hele leuke reportage!

En dan nog een vraagje: ik ben weg van dat jasje, waar heb je dat gekocht?

Groetjes
Susan

Aaaah, wat lief! Hier alleen twee katten, en die hebben meestal niet zo'n zin in Isis... maar Isis vindt ze wel erg lief!!

Groetjes,

Myrna, mv Isis en 26,5 wk zwanger

Bedankt voor jullie leuke reacties!
Vandaag met Marly weer bij de konijntjes geweest met een appeltje en een stuk brood. Ze aten het gewoon uit haar handje! Toen ze toch wel erg eraan trokken, liet ze natuurlijk los. Ze liep op de etende konijntjes af... "aai, aai" en zowaar... ze bleven zitten! Ze lieten zich zelfs aaien! Das nieuw! Leuk voor de komende zomer!

Enne, dat jasje... ik krijg er heel veel leuke reacties op als we met haar buiten zijn. En waar ik 'm vandaan heb? Kep 'm gekregen van een bekende, zij had 'm gekregen voor haar dochtertje maar vond 'm niet mooi!  Toen heeft ze 'm aan mij gegeven, ik vond 'm ook super! Er zit een labeltje in van "baby club" van C&A. Wie weet hebben ze 'm nog... succes!

Groetjes, Marloes

Terug
Bovenaan