marriele/ yordi

Hieperdepiep HOERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Van harte gefeliciteerd.............
Geniet ervan en ja het is al weer 2 jaar geleden. Het gaat zoooo snel.

Groetjes

Hoi meiden,

Allemaal bedankt voor jullie felicitaties.
Yordi is enorm verwend met kado's en heeft er erg van genoten. Hij maakte het allemaal veel bewuster mee nu. Vond de ballonnen en slingers helemaal geweldig en riep steds heel hard hoeraa!!!!

Verder gaat het erg goed met yordi en met mij.
Ik ben momenteel 31 weken zwanger( zit dus ook veel op het maartforum) De laatste loodjes worden nu wel zwaar, met zo'n bengel wat lekker al een hele poos aan het puberen is. Yordi weet heel goed dat er een baby in mijn buik zit. En zodra hij ook maar een baby ziet, roept hij meteen baby!!!! Maar hij denkt ook dat iedereen nu een baby in de buik heeft, inclusief hijzelf. Zoooooo schattig.
We mogen volgende week donderdag( 28 jan) weer naar het cb toe. Eens kijken hoe zwaar en groot ons mannetje dan wel weer is. Verder kletst hij ons de oren van het hoofd af en leert hij steeds meer nieuwe dingen.
Momenteel zit yordi ook heel erg in de uitprobeer fase. Pffffff om soms moe van te worden!!!! En dan heb ik het al helemaal niet over die driftbuien. Yordi is nog steeds een erg pittig mannetje, dus je kunt je wel voorstellen hoe de driftbuien dan zijn. En time-out op de gang werkt al niet eens meer, dus we zijnnu maar begonnen om hem tijdens een driftbui te negeren en hem gewoon uit laten razen.Maar oh wat is dat soms moeilijk.

Liefs marielle en yordi

Hoi Marielle,

nog gefeliciteerd met yordi!
Kan me voorstellen dat 31 weken zwanger en een peuter soms best even pittig is. Maar tegelijkertijd ook weer heel leuk denk ik zo.

Groetjesss

Hoi marielle,

Nog van harte gefeliciteerd met de 2-e verjaardag van Yordi!
(Ben het weekend niet zoveel op het forum geweest...)

Pittig hoor, 31 weken zwanger en dan zo'n leuk peuterpubertje rond hebben lopen...

Ik hoop dat alles goed blijft gaan en probeer je rust te nemen zodra dat kan.

Liefs Monica

Terug
Bovenaan