@Mascha239

A

Anoniem

Guest
Hai lieverd,

Ben benieuwd hoe het met je is? Je NOD staat op de 30ste Jan en ik vroeg me af of je al een testje hebt gedaan of dat je duivels zijn gekomen.....Ik hoop voor het eerste :) Duim, duim, duim!!

Liefs Lynn.

Hey wat lief een topic voor mij!

Ik heb nog niet getest. Ik durf niet. Ik kan morgen pas weer een test kopen en die wil ik dan in de ochtend doen dus op zijn vroegst pas dinsdag ochtend. Vandaag dag 39.....
Anderzijds denk ik niet dat ik zwanger ben. mijn slijm piek dag was op de 21 ste dag, toen ik vrijdag testte was het dag 37 min 21 is 16 en je kunt meestal 14 dagen na je ei testen. Dan had ik een dikke positieve test moeten hebben en niet een heeeeeeeeeeeeeeel vaag streepje toch??

Ik weet het ook niet, echt niet. ik begrijp er echt helemaal geen snars van! Een klein lichtpunje, mag volgende week al naar de gyn. Die zien toch meteen meer? ik bedoel, hij kan zien of ik een eisprong heb gehad toch?

Dank je wel dat jullie aan me denken!! Dat doet me veel!

Liefs x

Oh en ik zal mijn NOD eraf halen zodra ik de laptop weer aan heb. Wij doen eigenlijk alles via de iPad tegenwoordig.

vaag streepje is een streepje! en dus zwanger.. Dus morgen gewoon weer testen.

Als je zo naar de test keek zag je niks. Hield ik hem bij het raam dan zag ik de zijkant van het streepje zeg maar, zo'n randje. Wederom, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht. Nj wil ik dus zo een zelfde test halen om te zien wat hij nu doet, alleen is de Etos nu dicht. En weet jij of het indroog lijntjes kunnen zijn?

Zou ook kunnen, maar ik heb gehoord een streep hoe vaag hij ook is, is een streep en dan enkele dagen later weer testen..

Ik had dat bij eerdere zwangerschappen ook gehad.. Eerst een heel vaaaaaaaaaaaaag streepje, idd tegen licht in houden.. En later opnieuw getest en toen wel iets duidelijker..

Die van kruidvat eigenmerk zijn het beste! Die zijn heel gevoelig voor het hormoon. Ik zou eigenlijk pas 6 febr kunnen testen. En toch al gelijk een streepje.. Maar ik test altijd al vroeg hoor.

Ik ben normaliter ook van ' een streep is een streep' maar je wilt ook graag wat zien denk ik. Alhoewel mijn man het ook zag maar wel zei dat we nog eens moeten testen. Ik baal zo dat ik nu geen zelfde test heb!!
Maar ik ga gewoon uit van niet! Dat is het beste anders red ik dinsdag nooit!! Haha

Terug
Bovenaan