@Mascha239

Jij hebt toen wel op tijd kunnen testen? Ik test nu dan op dag 16... 16 dagen na een eventuele eisprong.
na Hoeveel dagen testte jij duidelijker bij jou andere zwangerschap?

Ik heb altijd een onregelmatige cyclus gehad. Maar ik voelde me altijd gelijk de eerste week al zwanger als ik ook echt zwanger was. Dus ik test op gevoel. Nu was ik voor het laatst 9 jan ongi en vandaag al duidelijk positief getest. Ik weet ook wanneer de bevruchting was. 21 jan ;) omdat toen het condoom kapot was gegaan dus 14 dagen.

Meid, wel spannend hoor! Je houd de spanning er lekker in ;-) Maar een heeeeeeel licht streepje kan natuurlijk dinsdag een hele dikke streep zijn. En je zal niet de eerste zijn die een tijdje na nod positief test. Ik ga mijn duimen aan het werk zetten en wie weet lees ik dinsdag een prachtig bericht!

Fijne avond. Liefs Lynn.

Bedankt lieve meiden! laten we hopen, anders op naar de volgende ronde!

Hey Mascha,

Toen ik zwanger was van mijn 1e had ik ook alleen een lijntje als ik de test tegen het licht hield. Maar mijn huisarts zei toen; een lijn is een lijn. En ik was ook zwanger. Ik ga zo voor je duimen!!! morgen ga je testen toch!? SUCCES!!!

Hoi!
ja ga vanavond een zelfde test halen maar dan zien we wel. Ik voel helemaal niets, zelfs geen ongi gevoel dus kan ook helemaal niets zijn. Gelukkig kan ik volgende week maandag naar de gyn. Ik heb veel te lange cyclussen, vandaag dus ook dag 40....

Bedankt!!!

Hoi Mascha,

Ik had inderdaad ook al op de NOD lijst gezien dat jouw NOD eind januari was. Ik had ook je bericht over de gyn gelezen, dus dacht eigenlijk dat het niet gelukt was, en dat je de lijst nog niet had aangepast. Maar nu ik hier meelees....... Ik heb ook altijd geleerd een streep is een streep, hoe dun ook!!!!

Ik hoop echt voor je dat de volgende test een dikke vette streep laat zien!

Succes!!!!!

Terug
Bovenaan