Dank je wel lieve meiden!!!
Ja ik heb het op fb vermeld dat we een meisje kregen, het staat nog op mijn prive pagina. We hadden met 17.4 wk een geslachtsbepalingsecho gedaan, samen met de kids erbij. Dat was echt super! De kinderen waren door het dolle heen! Zo'n leuk moment! Twee weken later met 19.4 hadden we de 20 wk echo, die was helemaal goed. Vandaag 22.2 wk. Iedereen mag het dus weten, de kinderen vertellen het op school, zo leuk. Nu hebben we een naam en mijn oudste vind het niet leuk dat ze dat nu niet mag weten haha, hele 'discussies'.
Ik zal rekening houden met het feit dat de buitenwereld niet op de hoogte is van jouw jongens, heb ik niet per ongelijk vorige week dan daar een reactie oo gegeven? iets in de trant van ' oh fijn even spieken bij de jongens?' Dan spijt me dat ten zeerste!
Maarbij jou gaat het ook snel he?? Geloof dat jij toch wel een week of 5-6 voor loopt en je zult eerder bevallen....dat duurt niet lang meer!
Oh beauty, wat een gedoe toch allemaal he?! Lees bij Daisy ook nig steeds van die dingen, jeetje echt nooit geweten dat een vrouwenlichaam je zo voor de gek kan houden en zo verschillend er persoon kan zijn en nog eens elke maand anders is! Zo complex!
Ik hoop van harte dat dit een goed ei is geweest voor je, en dat we over een week of anderhalf een heel goed bericht van je mogen lezen! En dat het dan blijft plakken, ik stuur een doos Bisonkit toe!!
Jij en Daisy zijn het zooooo gegund!!!
Nu tot snel dames, leuk dat we elkaar op de hoogte houden!!
veel lieve groetjes!!! X