@Mascha239

Hai lieverd,

Ik weet niet of jullie nog weleens hier op het forum kijken maar was even benieuwd hoe het met je gaat!
Hoe ver ben je nu? Voel je je goed?

Wens je een fijn en zonnig weekend.

Liefs Lynn.
 
Hoi hoi!!

Moet eerlijk zeggen dat ik hier weinig tot niet meer te vinden ben nee. Werd via FB geattendeerd op dit berichtje voor mij vandaar dat ik het nu weet.

Op het moment heel veel aan mijn hoofd met ups en dows, geboortes en overlijden, badkamer lekkage, offertes die niet komen ivm faiilesement bedrijf....aaarrggg om kriegel van te worden.

Maargoed, ondertussen vandaag 22 weken zwanger van een heel druk meisje haha! Het gaat heel goed, voel haar zdra ik ga zitten, bewegen! Dat is dus heel fijn.
Ik vind het super lief te lezen/ zien dat jullie nog aan me denken!!! Lynn, jou volg ik op FB, heel erg goed te lezen dat de knullen het zo goed doen!! Daar mag je echt trots oo zijn! Het is zo bijzonder allemaal!
Beauty, na je mk heb ik nog een paar berichtjes van je gelezen, je dacht miss weer zwanger te zijn....is het gelukt?
Het is nu prive een beetje druk, maar volgende week heb ik weer wat meer ruimte in mijn hoofd als het goed is en dan kan ik ook weer oo mijn gemak op de forums!

Dank jullie wel!!
We houden contact! X
 
Hey Mascha!

Jeetje wat vervelend allemaal! Hoop dat jullie snel een beetje rust krijgen.

Hier nog steeds geen nieuws :-(
Heb denk ik het weekend pas mijn ei gehad had 3 dagen een dikke positieve ovulatietest. Deze heb ik gedaan omdat ik het gevoel had dat ik mijn eisprong had en ja hoor. Dus flink geklusd en nu weeeer wachten. Zijn ondertussen al 6 weken verder pffff

Ben benieuwd......l

Groetjes
 
Lieve Mascha,

Wat vervelend en verdrietig allemaal zeg. Kan me heel goed voorstellen dat je idd wel wat anders aan je hoofd hebt zeg! Hopelijk komt het gauw allemaal in wat rustiger vaarwater....

Jeetje, 22 weken alweer! De tijd vliegt hé? Ik wist ook nog helemaal niet dat je een meisje verwacht....Super! Van harte gefeliciteerd zeg. Weet jou nabije omgeving dit? Ik vraag het omdat ik jou privé fb natuurlijk ook weleens voorbij zie komen....Bij mij weten ze namelijk niet dat we jongens krijgen. Dus enige voorzichtigheid is daar wel bij gebaat.

Geniet van de bewegingen van je meisje en ga lekker uitrusten als dat straks weer een beetje kan.

Liefs Lynn.


@Beauty: jou hou ik altijd nog in de gaten op het andere forum en ik zit me toch een partij hard voor je te duimen......Hoop echt dat het raak mag zijn en je dit maal een mooie en gezonde zwangerschap tegemoet gaat.
 
Dank je wel lieve meiden!!!

Ja ik heb het op fb vermeld dat we een meisje kregen, het staat nog op mijn prive pagina. We hadden met 17.4 wk een geslachtsbepalingsecho gedaan, samen met de kids erbij. Dat was echt super! De kinderen waren door het dolle heen! Zo'n leuk moment! Twee weken later met 19.4 hadden we de 20 wk echo, die was helemaal goed. Vandaag 22.2 wk. Iedereen mag het dus weten, de kinderen vertellen het op school, zo leuk. Nu hebben we een naam en mijn oudste vind het niet leuk dat ze dat nu niet mag weten haha, hele 'discussies'.

Ik zal rekening houden met het feit dat de buitenwereld niet op de hoogte is van jouw jongens, heb ik niet per ongelijk vorige week dan daar een reactie oo gegeven? iets in de trant van ' oh fijn even spieken bij de jongens?' Dan spijt me dat ten zeerste!
Maarbij jou gaat het ook snel he?? Geloof dat jij toch wel een week of 5-6 voor loopt en je zult eerder bevallen....dat duurt niet lang meer!

Oh beauty, wat een gedoe toch allemaal he?! Lees bij Daisy ook nig steeds van die dingen, jeetje echt nooit geweten dat een vrouwenlichaam je zo voor de gek kan houden en zo verschillend er persoon kan zijn en nog eens elke maand anders is! Zo complex!
Ik hoop van harte dat dit een goed ei is geweest voor je, en dat we over een week of anderhalf een heel goed bericht van je mogen lezen! En dat het dan blijft plakken, ik stuur een doos Bisonkit toe!!
Jij en Daisy zijn het zooooo gegund!!!

Nu tot snel dames, leuk dat we elkaar op de hoogte houden!!

veel lieve groetjes!!! X
 
Lieve Mascha,

Wat heerlijk dat alles goed is!! Leuk dat kindjes erbij waren en dat ze helemaal door het dolle heen waren. Grappig om te lezen dat ze het ook op school vertellen, ze zijn natuurlijk helemaal trots op hun zusje :)

Nee, volgens mij had je dat niet als reactie gezet hoor (wel iemand anders per ongeluk maar dat heb ik direct kunnen verwijderen) dus geen probleem hoor.
Ik ben a.s. zondag alweer 29 weken en als alles goed gaat en ze niet eerder worden geboren, ben ik over 8 weken mama van 2 mooie ventjes! Ze gaan me sowieso met 37 weken inleiden.

Nou lieverd, ik hoor je vast zo af en toe en ik zie de updates wel weer verschijnen op fb.

Geniet!! Liefs Lynn.
 
Terug
Bovenaan