Mastruberen of jeuk?

He dames,

Bedankt voor alle reacties, had er niet op gerekend op zoveel reacties!

Mijn huisarts denkt er ook nog steeds over na, hij heeft er geen logisch verklaring voor.
Gelukkig doet hij het niet in het openbaar, alleen in zijn bedje op die bepaalde knuffel. Die ga ik dus NIET afpakken, want dat is zijn alles. Ik vind het prima als hij het gewoon in bed doet, maar ik vond hem zo jong toen hij er mee begon (half jaar oud!) en nu doet ie het nog steeds.
Volgens mij moeder is het gewoon aangewend gedrag omdat het lekker is waarschijnlijk...

Wat betreft die probiotica daar zijn we ook vandeweek mee begonnen nisykind forte van vsm, merk alleen nog geen verschil helaas.....

toch bedank voor de reacties!

Hoi Yvonne,

Met zoveel antibiotica zou ik inderdaad ook probiotica geven! Probiotica zijn ‘vriendelijke bacteriën' om het immuunsysteem te ondersteunen en te versterken.  Wat je nu geeft van VSM is volgens mij meer ondersteuning voor de luchtwegen. Je hebt bijvoorbeeld van het merk Orthica speciale poeder die je ook eventueel door een flesvoeding kan doen, deze heet Orthiflor Junior. Het is wel een duur merk, in een natuurwinkel kunnen ze je vast wel eventuele andere merken geven die uiteraard ook goed werken. Ik heb het aan Djenna gegeven toen ze heel erg last van krampjes had en dat heeft toen goed geholpen.

Nou, misschien dat je wat aan deze info hebt.

Groetjes, Olga

Terug
Bovenaan